Η Tesla φαίνεται πως ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό… game changer για την κινεζική αγορά, καθώς υπέβαλε αίτηση, για την αδειοδότηση μιας ολοκαίνουργιας έκδοσης του sedan Model 3, η οποία φέρει το διακριτικό Model 3+. Αυτό που προκαλεί εντύπωση, δεν είναι μόνο η εμφάνισή του, αλλά ο τεχνολογικός του εξοπλισμός: πίσω κίνηση (RWD), ένας κινητήρας, αλλά… πιο προηγμένη και ακριβή μπαταρία NMC από την LG, που έως τώρα χρησιμοποιούνταν μόνο στις κορυφαίες εκδόσεις Long Range ή Performance με τετρακίνηση.
Νέα συνταγή απόδοσης: Απόδοση AWD με οικονομία RWD
Ενώ η Tesla ήδη διαθέτει τρεις εκδόσεις του Model 3 στην Κίνα (RWD με LFP, Long Range AWD και Performance AWD), το νέο Model 3+ δημιουργεί έναν εντυπωσιακό υβριδικό συνδυασμό. Παραμένει οικονομικό και αποδοτικό, λόγω του ενός κινητήρα και της κίνησης στους πίσω τροχούς, αλλά ταυτόχρονα υιοθετεί την τριαδική μπαταρία NMC της LG, η οποία προσφέρει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.

Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει στο Model 3 με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην ιστορία της Tesla, χάρη στη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας (μόλις 11,2 kWh/100 km σε σύγκριση με 12,1 kWh/100 km των AWD εκδόσεων) και την ισχυρή μπαταρία NMC, που αν διατηρήσει τη χωρητικότητα των 78,4 kWh, μπορεί να πετύχει πρωτοφανή αυτονομία για RWD όχημα.
Τιμή και διαθεσιμότητα
Η αναμενόμενη τιμή εκκίνησης για το Model 3+ στην Κίνα υπολογίζεται περίπου 37.600 δολάρια ΗΠΑ, τοποθετώντας το στρατηγικά, ανάμεσα στη βασική RWD έκδοση και την Long Range AWD. Σύμφωνα με το κινεζικό μέσο Cai Lian, η επίσημη κυκλοφορία έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Σεπτεμβρίου 2025.
Αδιευκρίνιστα στοιχεία και τι να περιμένουμε
Παραμένει άγνωστο αν η μπαταρία LG NMC, διατηρεί την πλήρη χωρητικότητα των 78,4 kWh ή αν πρόκειται για νέα παραλλαγή. Αν όμως η Tesla συνδυάζει το κορυφαίο πακέτο ενέργειας με την αποδοτικότητα της RWD, τότε ίσως δούμε μια έκδοση “Ultra Long Range”, που θα ξεπερνά κάθε προηγούμενο μοντέλο σε αυτονομία.
Πηγή: carnewschina.com
