Η Tesla μόλις ανακοίνωσε ότι παρήγαγε το 3 εκατομμύριο αυτοκίνητό της στο εργοστάσιό της στο Fremont, σε ένα tweet που δημοσιεύτηκε στο X στις 18 Μαΐου. Το tweet δείχνει υπαλλήλους να περιβάλλουν το 3 εκατομμυριοστό αυτοκίνητο, ένα Blue Metallic Model S. Το εργοστάσιο παράγει τέσσερα από τα μοντέλα της εταιρείας – τα Model S, Model X, Model 3 και Model Y και έχει μέγιστη ετήσια χωρητικότητα 650.000 οχημάτων ετησίως.
Αυτό το ορόσημο έρχεται μόλις δύο μήνες αφότου η εταιρεία γιόρτασε την παραγωγή του 6 εκατομμυρίου οχήματος.
Το πρώτο από πολλά εργοστάσια
Το 2010 η Toyota πούλησε την κοινοπραξία της NUMMI εγκατάσταση, σε μια μικρή startup ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Καλιφόρνια. Σήμερα, αυτή η μικρή startup είναι η Tesla. Και συνεχίζει να αποδεικνύει ότι οι αμφισβητίες κάνουν λάθος. Ενώ έχει αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής της, με το 2 εκατομμύριο αυτοκίνητο στο Fremont, να βγαίνει απο την γραμμή πριν δυο χρόνια.
Έχοντας παραγάγει 3 εκατομμύρια οχήματα, η εγκατάσταση του Fremont είναι μακράν η πιο παραγωγική από όλα τα εργοστάσια της εταιρείας.
Βόρεια Αμερική:
- Tesla Fremont
- Megafactory Lathrop
- Tesla Kato
- Gigafactory Νεβάδα
- Gigafactory Νέα Υόρκη
- Gigafactory Texas
- Ευρώπη:
- Tesla Tilburg
- Gigafactory Βερολίνο-Βρανδεμβούργο
- Ασία:
- Gigafactory Σαγκάη.
- Εργοστάσιο υπερσυμπιεστών Tesla Shagnhai.
- Υπάρχουν πολλές πρόσθετες εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, που προμηθεύουν αυτά τα εργοστάσια. Καθώς και γραφεία απαραίτητα για τις ομάδες λογισμικού και σχεδιασμού. Βλέποντας τη λίστα των τοποθεσιών, αντιλαμβάνεσαι πόσο πολύ έχει αναπτυχθεί η εταιρεία.
Αυξανόμενες Ευθύνες
Η γρήγορη ανάπτυξη, μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική επέκταση, κάτι που ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ, κατηγόρησε για την κακή απόδοσή του από τις αρχές του 2024. Αυτό οδήγησε σε χιλιάδες απολύσεις σε εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο.
Αντιμετωπίζει επίσης διαμάχη με ανακλήσεις και έρευνες NHTSA, συχνά σε σχέση με το αμφιλεγόμενο σύστημα Autopilot. Οι ρυθμιστικοί φορείς, αμφισβητούν πόσο καλά λειτουργεί το σύστημα. Aλλά και ανησυχούν για τη διαφήμιση που δεν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τα όρια των τεχνολογιών για τους καταναλωτές. Παρά αυτές τις προκλήσεις, το Freemont έχει παράγει 3 εκατομμύρια οχήματα, και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.