Η Suzuki την προηγούμενη χρονιά αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα της και το υλοποίησε σε συνεργασία με την Toyota. Έτσι, στο προσκήνιο ήρθαν το Suzuki Across, καθώς και το Suzuki Swace που δοκιμάσαμε. Το νέο υβριδικό station wagon της Suzuki ξεκινάει από τα 25.480 ευρώ και είναι πλήρες εξοπλισμού.
Δυναμική σχεδίαση για το Suzuki Swace
Ουσιαστικά, το Swace είναι μια Toyota Corolla Touring Sports, αλλά με τα λογότυπα της Suzuki και με μικρές αλλαγές. Αυτές τις συναντάμε κυρίως στο εμπρόσθιο μέρος, με τη μάσκα να έχει διαφορετική σχεδίαση όπως και ο προφυλακτήρας. Τέλος, οι προβολείς Bi-LED και η σχεδίαση του πρωτότυπου με τα έντονα… νεύρα στα φτερά και στις πόρτες, προσδίδουν μία δυναμική εμφάνιση στο σύνολο.
Test Drive || Suzuki Across PHEV: Διδυμο-τειχο Μπλουζ!
Η επιτομή της πρακτικότητας
Σίγουρα την αγορά του Swace θα την βολιδοσκοπήσει όποιος αναζητά αυξημένη πρακτικότητα και χώρους επιβατών. Με μήκος αμαξώματος που αγγίζει τα 4.655 χλστ., και μεταξόνιο 2.700 χλστ. αντιλαμβάνεστε ότι η καμπίνα είναι ευρύχωρη και πρακτική. Σχεδιαστικά και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχουν διαφορές με την Corolla Touring Sports.
Στο ανώτερο σημείο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη των 8 ιντσών του infotainment, με τον οδηγό να λαμβάνει εξαιρετική πληροφόρηση από τον πίνακα οργάνων. Αυτός ενσωματώνει οθόνη 7 ιντσών με επιπλέον ενδείξεις και εκατέρωθεν αυτής υπάρχουν αναλογικά όργανα. Τα υπόλοιπα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα είναι ποιοτικά και με πολύ καλή συναρμογή μεταξύ τους.
Προφανώς και σε επίπεδο χώρων δεν θα αντιμετωπίσετε το παραμικρό πρόβλημα όσο πολυπληθής κι αν είναι η παρέα σας. Πέντε επιβάτες θα βολευτούν χωρίς την ελάχιστη παραχώρηση, με τους πίσω να απολαμβάνουν άφθονο «αέρα» για κεφάλι και πόδια. Επιπλέον, το πορτ-μπαγκάζ των 596 λίτρων μεταφέρει με άνεση και τις αποσκευές σας!
Το Suzuki S-Cross αποκτά φουλ υβριδική έκδοση
Στο επίκεντρο η οικονομία καυσίμου
Τη σημερινή εποχή όπου το λίτρο βενζίνης έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 2 ευρώ, η μειωμένη κατανάλωση είναι το ζητούμενο. Και το υβριδικό σύνολο του Suzuki Swace ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα. Κάτω από το καπό υπάρχει το υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 122 ίππων.
Πιο συγκεκριμένα, συναντάμε έναν κινητήρας βενζίνης 1,8 λίτρων με ισχύ 98 ίππων και 142 Nm ροπής, καθώς κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Το τελευταίο αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία, ενώ η μετάδοση της κίνησης είναι υπόθεση για το CVT κιβώτιο ταχυτήτων.
Η κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 4,4 – 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ με CO2 99-115 γρ./χλμ. δεν έχει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας.
Όλη αυτή την οικονομία την απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης του Swace χωρίς να γίνονται εκπτώσεις στις επιδόσεις. Με τέρμα γκάζι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,1 δευτερόλεπτα, με το κοντέρ να τερματίζει στα 180 χλμ./ώρα.
Προτεραιότητα η άνεση για το Suzuki Swace
Στην καθημερινότητα, αν ο οδηγός είναι ευγενικός µε το γκάζι το Suzuki Swace θα κινηθεί ηλεκτρικά έως τα 40 χλμ./ώρα. Μάλιστα, έτσι η ηλεκτρική λειτουργία καλύπτει μεγάλο μέρος των αστικών μετακινήσεων, με σημαντικό όφελος στην οικονομία καυσίμου. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα εκ των 3 προγραμμάτων (Normal, Eco & Sport) και να κινηθεί ανάλογα.
Η Suzuki στηρίζει το περιβάλλον στην πράξη
Μάλιστα, από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς με το Swace αντιλαμβάνεται ότι η άνεση είναι το παν. Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια πίσω) με τη μαλακή ρύθμιση και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης, παρέχουν ξεκούραστες διαδρομές.
Ο αυτοκινητόδρομος είναι το φόρτε του, αλλά δεν θα σας αρνηθεί να κινηθεί με σβελτάδα και σε δρόμο με στροφές. Τηρουμένων πάντα των αναλογιών για την κατηγορία του. Εκεί, οι κλίσεις είναι λογικές με το τιμόνι να παρέχει επαρκή πληροφόρηση, ενώ και τα φρένα είναι ισχυρά. Απλά θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε… όλα!
Το συμπέρασμα μας
Το Suzuki Swace είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πλούσιους χώρους, πολύ καλό εξοπλισμό, οικονομία και επαρκείς επιδόσεις. Είναι μία ιδανική πρόταση αγοράς για όσους θέλουν άνετες και πρακτικές οικογενειακές μετακινήσεις, έξω από την πεπατημένη των SUV.