Ετοιμάζει η Stellantis το ηλεκτρικό Peugeot 208 rallye;

Ένα «πιπεράτο» Peugeot 208 αυτού του μεγέθους, θα μπορούσε να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Alpine A290 GT και το Mini JCW Electric

Ακούστε το άρθρο

Η επόμενη γενιά του σουπερμίνι Peugeot 208, μπορεί να αποκτήσει μια έκδοση, με επίκεντρο τις επιδόσεις και τον «ενθουσιασμό της σπορ οδήγησης», όπως άφησε να εννοηθεί ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής Stellantis Eurig Druce. Είναι τόσο μεγάλη, με ειδικό βάρος και εμβληματική, η κληρονομιά από τα Peugeot 205 και 106 Gti και Rallye που έγραψαν την δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση, που η Stellantis δεν μπορεί να την αγνοήσει και πολύ σοφά, θα θελήσει να εκμεταλλευτεί εμπορικά.

Στην νέα ηλεκτρική εποχή, το επόμενο 208 που θα κάνει ντεμπούτο το 2026 ή το 2027, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Lancia Ypsilon HF, που αποδίδει 240 PS. Επίσης οι Alfa Romeo Junior Veloce και Abarth 600e Scorpionissima, είναι εξοπλισμένες με έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, που παράγει 280 PS. Με όποια επιλογή κινητήρα και αν εξοπλιστεί μια ειδική σπορ έκδοση του επερχόμενου 208, σίγουρα δεν θα είναι αργή, ενώ θα «υποστηρίζει» αντάξια τα λογότυπα Gti ή Rallye, γύρω από το αμάξωμα.

Θα αναβιώσει η Stellantis το Peugeot 208 rallye;

Η ισχύς στα πιο πάνω hot hats της Stellantis, μπαίνει ιδανικά στο δρόμο, με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen στον μπροστινό άξονα, ενώ εξοπλίζονται με μια περισσότερο σφικτή ανάρτηση, πιο χοντρές αντιστρεπτικές ράβδους και μεγαλύτερα φρένα, σε σύγκριση με τις «πληβείες» εκδόσεις. Το «καυτό» 208 με όλα τα παραπάνω «καλούδια», θα βασίζεται επίσης στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας STLA Small, η οποία υποστηρίζει κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήπια υβριδικά και EV.

«Αυτό που δεν μπορούμε ποτέ να κάνουμε, είναι να βάλουμε ένα σήμα GTi σε κάτι που είναι ένα συμβατικό αυτοκίνητο με ελαφρώς πιο ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα. Σχεδόν κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο πλέον, μπορεί να είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Η ομορφιά όμως πηγάζει, από το να μπορείς να φτιάξεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο, που να είναι ταυτόχρονα και ένα πραγματικά απολαυστικά οδηγήσιμο αυτοκίνητο επίσης», συμπλήρωσε ο Eurig Druce.

Ένα «πιπεράτο» Peugeot αυτού του μεγέθους, θα μπορούσε να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Alpine A290 GT και το Mini JCW Electric, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την κατηγορία των μικρών hot hatch, που μέχρι στιγμής έχει μείνει «ορφανή». Σε τελική ανάλυση, τα προηγούμενα hot hatches της Peugeot, δεν αφορούσαν μόνο την ισχύ, αλλά περισσότερο είχαν να κάνουν με τον χειρισμό, την ευελιξία και τη διασκέδαση.

 

 

abb_img