Στις 25 Σεπτεμβρίου, η BYD γιόρτασε το εννέα εκατομμυριοστό νέο ενεργειακό όχημα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το εννιά εκατομμυριοστό αυτοκίνητο, ήταν ένα σούπερ αυτοκίνητο Yangwang U9, μια μεγάλη αντίθεση με το οκτώ εκατομμυριοστό όχημα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής μόλις πριν από 2 μήνες, ένα BYD Dolphin από το πρόσφατο εργοστάσιο της BYD στην Ταϊλάνδη.
Η BYD λανσάρει το νέο Song Pro DM-i με αυτονομία 1.400 χλμ και τιμή 14.370 ευρώ
Με τον τρέχοντα ρυθμό παραγωγής και πωλήσεων, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι φέτος, θα δούμε επίσης το δέκα εκατομμυριοστό νέο ενεργειακό όχημα BYD και πιθανώς ακόμη και το ενδέκατο εκατομμυριοστό.
Το εννέα εκατομμυριοστό νέο ενεργειακό όχημα της BYD, ήταν ένα μοντέλο του ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου Yangwang U9, το οποίο ξεκίνησε πρόσφατα τις παραδόσεις. Λαμπερό σε κόκκινο καμπερνέ χρώμα, το αυτοκίνητο έχει τιμή 1,68 εκατομμύρια γιουάν (239.100 USD).
Έρχεται το καλύτερο αυτοκίνητο της BYD το Denza Z9 GT [Τιμές]
Το supercar, διαθέτει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, ο καθένας με ισχύ 326 PS για ένα συνδυασμένο σύνολο ισχύος 1305 PS. Μπορεί να αποδώσει μέγιστη ροπή 1680 Nm, έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 2,36 δευτερόλεπτα και μπορεί να καλύψει τα 0-400 μέτρα σε 9,78 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι, 309 χλμ./ώρα.
Η BYD είναι πλέον η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο
Εξοπλισμένο με την πλατφόρμα e4 και το σύστημα ανάρτησης DiSus X, διαθέτει ένα έξυπνο, πλήρως ενεργό σύστημα ελέγχου αμαξώματος, με ελατήρια αέρα και αμορτισέρ διπλής βαλβίδας.
BYD – Η περιπετειώδης ιστορία του σήματος
Το «ζουμί» για τις περιπέτειες είναι μια μπαταρία 80 kWh, η οποία, φυσικά, χρησιμοποιεί τη μπαταρία λεπίδας φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Αυτό παρέχει στο U9 αυτονομία έως και 450 χλμ, χρησιμοποιώντας το σύστημα μέτρησης CLTC. Μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση με ισχύ έως και 500 kW, φορτίζοντας από 30% σε 80% σε δέκα λεπτά.
Η BYD ισχυρίζεται ότι το U9 είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Κίνα που χρησιμοποιεί δομικά μέρη αμαξώματος από ανθρακονήματα και ότι χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη μονοκόκ καμπίνα άνθρακα στον κόσμο. Το υλικό που χρησιμοποιείται είναι υποτίθεται πέντε έως έξι φορές ισχυρότερο από το ατσάλι.
Το Yangwang U9 παράγεται σε ένα νέο εργοστάσιο στο Shenshan. Ισχυρίζεται ότι είναι το πρώτο αποκλειστικό εργοστάσιο, για νέα ενεργειακά υπεραυτοκίνητα στην Κίνα. Ως μέρος της παραγωγικής διαδικασίας, η BYD χρησιμοποιεί ένα καθαρό εργαστήριο 2000 τετραγωνικών μέτρων με αυστηρά ελεγχόμενη σταθερή θερμοκρασία και υγρασία για την παραγωγή της καμπίνας άνθρακα.
Επιπλέον, η εταιρεία λέει, ότι χρησιμοποιεί έμπειρους και υψηλά καταρτισμένους υπαλλήλους. Το Shenshan είναι ένα νέο έργο πόλης, που βρίσκεται μεταξύ Shenzhen και Shanwei, στην επαρχία Guangdong.
Ας σημειωθεί ότι η BYD χρειάστηκε αρκετό χρόνο από το 2008, όταν κυκλοφόρησε το πρώτο της νέο ενεργειακό όχημα, το F3DM, μέχρι τον Μάιο του 2021, για να παράγει η εταιρεία το ένα εκατομμυριοστό νέο ενεργειακό της όχημα. Έκτοτε, έχει παράγει άλλα οκτώ εκατομμύρια σε λίγα περισσότερα από τρία χρόνια!
Πηγή: BYD