Το ηλεκτρικό Audi e–tron S Sportback, δοκιμάζεται στις δυσκολότερες συνθήκες. Η γερμανική εταιρεία, πραγματοποίησε δοκιμές στη Βόρεια Σουηδία, φέρνοντας το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, αντιμέτωπο με δυσμενείς καιρικές συνθήκες.
Το αυτοκίνητο φέρει καμουφλάζ στο εμπρός και στο πίσω τμήμα του, σημεία στα οποία θα δούμε τις αισθητικές αλλαγές του. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο τμήμα του θα έχει μία γρίλια και επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος θα έχουμε επίσης νέο προφυλακτήρα.
Audi: Πέντε νέοι υπερφορτιστές στην Ελλάδα!
Μέσω των δοκιμών του νέου e–tron S Sportback, οι μηχανικοί θα ρυθμίσουν τα οδηγικά χαρακτηριστικά στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Με αυτόν τον τρόπο θα το διαμορφώσουν έτσι, ώστε να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση και έλεγχο σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες.
Επιπλέον, η Audi δοκίμασε την αποτελεσματικότητα των φώτων που έχουν τα μοντέλα της. Ο λόγος για τα φωτιστικά σώματα εξελιγμένης τεχνολογίας (LED, Matrix LED και Laser), τα οποία προσφέρουν κορυφαία ορατότητα χωρίς αντανακλάσεις.
Το κέντρο δοκιμών Kalt 1
Η Audi ονομάζει το κέντρο δοκιμών της Kalt 1. Είναι ένα χειμερινό κέντρο δοκιμών, το οποίο καλύπτει μια πολύ μεγάλη έκταση, κοντά στα 36 στρέμματα. Περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές πίστες, ειδικά κτίρια, ακόμη και ένα ξενοδοχείο με 440 κρεβάτια.
Audi: 3,3 δισ. δολάρια για εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων
Το Audi e-tron S Sportback ξεχωρίζει
Το νέο μοντέλο διαθέτει σύστημα κίνησης με τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Ένα στο μπροστινό μέρος, έως και 150 kW , και δύο στον πίσω άξονα (264 kW). Συνδυαστικά αποδίδουν 503 ίππους και 973 Nm ροπής σε λειτουργία Boost.
Αντίστοιχα, σε κανονική λειτουργία έχει απόδοση 435 ίππων με 808 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία είναι υψηλής τάσης με χωρητικότητα 95 kWh, ενώ με μία φόρτιση η αυτονομία του φτάνει τα 365 χιλιόμετρα.