Η Avatr είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας Changan και του κατασκευαστή μπαταριών CATL. Η Changan κατέχει το 40% των μετοχών και η CATL το 17%. Το υπόλοιπο, ανήκει σε τοπικά επενδυτικά ταμεία. Η Huawei είναι επίσης τεχνολογικός συνεργάτης και κύριος προμηθευτής εξαρτημάτων. Το νέο μεσαίο σεντάν Avatr 06, σχετίζεται τεχνικά με το crossover Avatr 07, που παρουσιάστηκε πρόσφατα και θα λανσαριστεί στην κινεζική αγορά, ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά και ως υβριδικό με επέκταση αυτονομίας. Το Avatr 06 είναι το τέταρτο μοντέλο της μάρκας, μετά το crossover Avatr 07, το SUV Avatr 11 και το σεντάν Avatr 12 που μοιάζει με κουπέ.
Το νέο μέλος της οικογένειας, το οποίο όπως όλα τα άλλα βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα CHN των Changan, Huawei και CATL, πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2025 ως BEV και EREV. Επομένως, η εταιρεία παραμένει πιστή στη νέα στρατηγική της: στο μέλλον, ο Κινέζος κατασκευαστής, δεν θα εστιάζει πλέον αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά θα παρέχει επίσης υβριδικές εκδόσεις, με επέκταση της αυτονομίας.
Το Avatr 06 έχει διαστάσεις 4,86 x 1,96 x 1,45 μέτρα (μήκος, πλάτος, ύψος), με μεταξόνιο 2,94 μέτρα. Αυτό το κάνει παρόμοιο σε μέγεθος με το Avatr 07, ενώ το μεταξόνιο είναι ίδιο και για τα δύο μοντέλα. Ο κατασκευαστής δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τα τεχνικά δεδομένα, για το τετράθυρο μοντέλο.
Σύμφωνα με το Car News China ωστόσο, το 06 μοιράζεται την τεχνολογία με το 07. Αυτό προσφέρει τέσσερις επιλογές οδήγησης (τρία BEV, ένα EREV) με εύρος ισχύος μεταξύ 343 PS (RWD) και 598 PS (4WD). Στις εκδόσεις BEV, φιλοξενεί μια μπαταρία Shenxing χωρητικότητας 82,16 kWh (LFP της CATL), η οποία κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2023 και μπορεί να φορτίζει από 0 έως 80% σε 20 λεπτά. Η αυτονομία σύμφωνα με την CLTC, είναι 650 χλμ για την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και 610 χλμ, για την τετρακίνητη έκδοση.