Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Το BJ40e χρησιμοποιεί τριμερή μπαταρία λιθίου 40,3 kWh. Ωστόσο, η πλατφόρμα είναι 400V, με ισχύ φόρτισης μόνο 50 kW

Ακούστε το άρθρο

Μια εκτεταμένης αυτονομίας έκδοση EV (EREV) του BAIC BJ40, θα κάνει το ντεμπούτο της και θα ανοίξει για προ-πωλήσεις, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Guangzhou, η οποία ξεκινά στις 15 Νοεμβρίου. Γνωστό ως BJ40e, διαθέτει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 155 χλμ και συνολική αυτονομία, άνω των 1200 χλμ.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Οπτικά, το αυτοκίνητο είναι σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με το μοντέλο SUV ICE, με τις μόνες διαφορές να είναι μια θύρα φόρτισης στην αντίθετη πλευρά του ρεζερβουάρ καυσίμου και ένα νέο σήμα BJ40e.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Υπάρχει μια μικρή διαφορά ύψους, με τη νέα έκδοση να είναι 1930 χλστ ή 1964 χλστ μαζί με τη σχάρα οροφής, έναντι 1895 χλστ, της έκδοσης βενζίνης. Οι υπόλοιπες διαστάσεις των 4790 χλστ μήκος, 1940 χλστ πλάτος και 2760 χλστ μεταξόνιο, παραμένουν αμετάβλητες.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Το BJ40 διαθέτει ένα κατάλληλο αμάξωμα εκτός δρόμου που παράγεται από την BAIC. Το BJ40e, χρησιμοποιεί το εύκαμπτο πλαίσιο εκτός δρόμου Taiji, στο οποίο στερεώνεται η μπαταρία.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Το BJ40e χρησιμοποιεί μια τριμερή μπαταρία λιθίου 40,3 kWh. Ωστόσο, η πλατφόρμα είναι 400 V με ισχύ φόρτισης μόνο 50 kW, που σημαίνει ότι μια φόρτιση SoC 30-80% διαρκεί 30 λεπτά. Η μεγάλη εκτεταμένη αυτονομία, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου των 82 λίτρων.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Η γωνία προσέγγισης είναι 38 μοίρες και η γωνία αναχώρησης 37 μοίρες. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τροχούς 20 ιντσών, με σχέδια από κράματα, που ξεχωρίζουν το αυτοκίνητο από την έκδοση ICE.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5Τ διαθέτει μέγιστη ισχύ 156 PS. Όντας EREV, το BJ40e έχει διπλούς κινητήρες. Προς το παρόν, δεν είναι διαθέσιμες λεπτομέρειες για τους ηλεκτρικούς κινητήρες που θα τροφοδοτούν το BJ40e.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Στο εσωτερικό, το BJ40e έχει διάταξη τριών οθονών. Αποτελείται από διπλές οθόνες infotainment 12,8 ιντσών και οθόνες επιβατών που συνδυάζονται σε μία. Επιπλέον, υπάρχει ένας πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών για τον οδηγό. Τα συστήματα του αυτοκινήτου τροφοδοτούνται από ένα τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155.

Το BJ40e της BAIC, κάνει ντεμπούτο με αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ

Οι ανέσεις περιλαμβάνουν λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ για τα καθίσματα. Υπάρχει επίσης ένα θερμαινόμενο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι. Πλήρεις λεπτομέρειες για το BJ40e, θα αναδειχθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Guangzhou. 

abb_img