Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας του αυτονομία 1.150 χλμ

Το νέο Tang του 2025, χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 21.5 kWh που αποτελεί τη μπαταρία blade της BYD

Ακούστε το άρθρο

Η BYD κυκλοφόρησε το Tang DM-i του 2025, εξοπλισμένο με το σύστημα DM 5.0 PHEV. Το αυτοκίνητο είναι μια αναβάθμιση στο υπάρχον μοντέλο και όχι ένα ολοκαίνουργιο Tang. Ένα ολοκαίνουργιο Tang θα κυκλοφορήσει σύντομα και πιστεύεται ότι τα δύο αυτοκίνητα θα πωλούνται παράλληλα. Οι τιμές για το μοντέλο του 2025, κυμαίνονται από 179.800-207.800 γιουάν (25.250 – 29.150 USD), ενώ υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Η πιο σημαντική αλλαγή, φυσικά, είναι το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτό χρησιμοποιεί την πιο ισχυρή έκδοση της τεχνολογίας DM 5.0, με επίκεντρο τον κινητήρα BYD472ZQB 1.5 T, ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 156 PS. Έχει θερμική απόδοση 45,3% και συνδυάζεται με το ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα EHS200, το οποίο έχει μέγιστη ισχύ 272 PS.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Το νέο Tang του 2025, χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 21.5 kWh που αποτελεί τη μπαταρία blade της BYD. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του είναι 115 χλμ, ενώ η συνδυασμένη αυτονομία του, είναι 1.150 χλμ. Η κατανάλωση καυσίμου είναι 4,95 l/100 χλμ.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Εξωτερικά η διαφορά στην εμφάνιση είναι μικρή και οι διαστάσεις παραμένουν στα 4870/1950/1725 χλστ. (μήκος, πλάτος, ύψος) και το μεταξόνιο στα 2820 χλστ. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό, είναι ότι το μοντέλο του 2025, «μαυρίζει» τις περισσότερες περιοχές στο μπροστινό μέρος του, που χρησιμοποιούσαν προηγουμένως χρώμιο.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Προαιρετικά, μπορείτε να «μαυρίσετε» τις λεπτομέρειες χρωμίου στα πλαϊνά, για να έχετε πιο σπορ εμφάνιση. Το πίσω μέρος τώρα, αποκτά μια νέα σχεδίαση πίσω φώτων και τα γράμματα στην πίσω πόρτα είναι πλέον μαύρα και όχι χρωμιωμένα, ενώ παρουσιάστηκε ένα νέο χρώμα στην χρωματική παλέτα, το γκρι Weiyang.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει οθόνη infotainment 15,6 ιντσών και πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, καθώς και το έξυπνο πιλοτήριο DiLink 100. Το τιμόνι έχει σχεδίαση με επίπεδο πάτο με διπλές ακτίνες. Υπάρχουν εκδόσεις έξι και επτά θέσεων.

Το BYD Tang λανσάρεται με την τεχνολογία DM 5.0 PHEV δίνοντας αυτονομία 1.150 χλμ

Το Tang διαθέτει ελαφρύ πλαίσιο υψηλής ποιότητας, FSD ρυθμιζόμενη απόσβεση των αμορτισέρ και χρησιμοποιεί σύστημα ανάρτησης BYD Disus C, το οποίο αυξάνει την οδηγική άνεση. Τέλος στο πίσω μέρος, υπάρχει πλέον ανεξάρτητη ανάρτηση πέντε συνδέσμων.

 

abb_img