Το BYD Xia PHEV έρχεται να τρομάξει τον ανταγωνισμό

Ολόκληρη η σειρά διαθέτει στάνταρ το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης BAS 3.0+ «God's Eye» της BYD, που υλοποιείται μέσω 31 αισθητήρων

Ακούστε το άρθρο

Στις 27 Δεκεμβρίου, ο λογαριασμός bydchang Wechat, αποκάλυψε ότι η τιμή του BYD Xia ξεκινά από τα 280.000 γιουάν (38.400 USD) ή αλλιώς 36.837 ευρώ και θα κυκλοφορήσει στις 8 Ιανουαρίου 2025, διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις:

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Lingxian: 280.000 γιουάν (38.400 USD), 36.837 €

Chaoyue: 290.000 γιουάν (39.700 USD), 38.084 €

Chaoyue: 310.000 γιουάν (42.500 USD), 40.770 €

Chuoyue: 320.000 γιουάν (43.800 USD), 42.018 € 

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Το bydchang, είναι ένας δημόσιος λογαριασμός Wechat, μια εφαρμογή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «αφιερωμένος στην εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων της BYD και των υπαλλήλων της BYD, για την ανταλλαγή καυτών ειδήσεων και πληροφοριών», που ανήκει στην Wuhan Qingyu Network Technology Co., Ltd., σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή του λογαριασμού.

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Το BYD Xia έχει διαστάσεις 5.145/1.970/1.805 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) ενώ το μεταξόνιο είναι 3.045 χλστ. Ολόκληρη η σειρά διαθέτει στάνταρ το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης BAS 3.0+ «God’s Eye» της BYD, που υλοποιείται μέσω 31 αισθητήρων σε όλο το όχημα, συμπεριλαμβανομένων ραντάρ κυμάτων, 12 ραντάρ υπερήχων και 14 καμερών υψηλής ευκρίνειας.

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Η ισχύς προέρχεται από την τεχνολογία DM πέμπτης γενιάς της BYD, η οποία τροφοδοτεί επίσης το Denza D9 MPV του 2025. Ο θερμικός κινητήρας 1.5T έχει μέγιστη ισχύ 156 PS ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, έχει μέγιστη ισχύ 272 PS, σε συνδυασμό με πακέτα μπαταριών BYD Blade, χωρητικότητας 20,39 kWh και 36,628 kWh. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, είναι 100 χλμ και 180 χλμ, αντίστοιχα.

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με ένα τιμόνι με επίπεδο πυθμένα, πίνακα οργάνων με πλήρη οθόνη LCD 12,3 ιντσών, πλωτή κεντρική οθόνη ελέγχου 15,6 ιντσών, οθόνη ψυχαγωγίας συνοδηγού 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη οροφής 15,6 ιντσών. Το λειτουργικό σύστημα, προέρχεται από το έξυπνο σύστημα πιλοτηρίου DiLink 150 της BYD. Επιπλέον, η κεντρική κονσόλα, διαθέτει δύο πάνελ ασύρματης φόρτισης, δύο ποτηροθήκες και επιπλέον χώρο αποθήκευσης από κάτω.

Το BYD Xia PHEV έρχεται για να «λαχταρήσει» τον ανταγωνισμό

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων, είναι εξοπλισμένη με δερμάτινα καθίσματα Nappa και με κονσόλα υποβραχιόνιου, που μπορεί να ελέγξει το σύστημα μασάζ του καθίσματος και τη γωνία κλίσης. Ταυτόχρονα, ένα ενσωματωμένο ψυγείο, βρίσκεται κάτω από την μπροστινή κεντρική κονσόλα, που υποστηρίζει τόσο θέρμανση όσο και ψύξη, με εύρος θερμοκρασίας -6-6℃ για ψύξη και 35-50℃ για θέρμανση.

 

 

 

 

 

abb_img