Το δεύτερο φορτηγό πλοίο της BYD , το Changzhou, άρχισε να λειτουργεί. Ο Γενικός Διευθυντής της BYD, Wang Junbao, ανακοίνωσε ότι το δεύτερο «Ro-ro» πλοίο της εταιρείας, τέθηκε σε λειτουργία αμέσως μετά την παράδοση του. Το πλοίο έχει μήκος 199,9 μέτρα και έχει μέγιστη χωρητικότητα 7.000 οχημάτων. Το πλοίο κατευθύνεται προς την Ευρώπη, με σχεδόν 5.000 οχήματα BYD προς εξαγωγή. Το Changzhou κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2024 στο Yantai της Shandong και είναι το δεύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων της BYD, μετά το Hefei. Το νέο σκάφος πέρασε από θαλάσσιες δοκιμές στις 16 Νοεμβρίου.
Τα πλοία Ro-ro (roll-on/roll-off), είναι φορτηγά πλοία που έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά φορτίου με τροχούς, όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία και βαγόνια τρένων. Τα οχήματα οδηγούνται πάνω και έξω από το πλοίο, χρησιμοποιώντας τους δικούς τους τροχούς ή χρησιμοποιώντας άλλο όχημα που διαθέτει πλατφόρμα. Η εταιρεία διαθέτει τρία πλοία ro-ro, το Explorer No.1 που είναι μισθωμένο, το Hefei και το Changzhou που ανήκει στην εταιρεία. Η BYD ανέθεσε αρχικά στο πρώτο της πλοίο τον Ιανουάριο με την ονομασία Explorer No.1, την εξαγωγή οχημάτων που κατασκευάζονται στην Κίνα. Το πλοίο αυτό, ωστόσο, δεν ανήκει στην BYD, αλλά ανήκει στη διεθνή ναυτιλιακή εταιρεία Zodiac Maritime και είναι μισθωμένο.
Το Hefei, είναι το πρώτο πλοίο που ανήκει στην BYD και που πήρε το όνομά του από το εργοστάσιο Hefei. Το πλοίο καθελκύστηκε για πρώτη φορά στις 20 Σεπτεμβρίου και ναυπηγήθηκε από την Guangzhou Shipyard International. Το Changzhou, ονομάζεται έτσι επίσης από το εργοστάσιο Changzhou της εταιρείας, το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή του το 2022. Το πλοίο κατασκευάστηκε από την CIMC Raffles και έφυγε από το λιμάνι για να παραδοθεί στην εταιρεία στις 29 Νοεμβρίου.
Τον Νοέμβριο, η BYD πούλησε 506.804 NEV, σημειώνοντας αύξηση 67,86% από έτος σε έτος. Η εταιρεία πούλησε συνολικά 3.757.336 οχήματα το 2024, αυξημένα κατά 40,02% από το 2023. Η BYD σχεδιάζει να δρομολογήσει επτά ακόμη πλοία ro-ro, ως μέρος της διεθνούς επέκτασης της εταιρείας.