Μοιράσου το!

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει «αυτοκρατορικό» ντεμπούτο

Η κοινοπραξία GAC-Toyota σχεδιάζει επίσης να λανσάρει το bZ3X και να αποκαλύψει το πλήρως ηλεκτρικό sedan bZ7

Ακούστε το άρθρο

Το πλήρως ηλεκτρικό SUV GAC-Toyota bZ3X πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 3 Μαρτίου στην Κίνα, διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, συγκεκριμένα, 430 Air+, 520 Pro+ και 620 Max. Η προ-πώληση άνοιξε ήδη τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, με εύρος τιμών από 100.000 – 200.000 γιουάν (13.317 – 26.538 ευρώ).

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από επτά εξωτερικά χρώματα: δύο αποχρώσεις του λευκού, του γκρι, του ασημί, του μαύρου, του ροζ και του χρυσού. Τοποθετημένο ως ένα συμπαγές SUV, το GAC-Toyota bZ3X έχει μήκος, πλάτος και ύψος 4.600/1.875/1.645 χλστ, αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.765 χλστ.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, είναι το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Momenta 5.0 (ADAS), που τροφοδοτείται από ένα τσιπ NVIDIA DRIVE AGX Orin X και υλοποιείται μέσω 27 αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων 11 καμερών υψηλής ευκρίνειας, 12 ραντάρ υπερήχων, ραντάρ κυμάτων τριών χιλιοστών και ένα lidar.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Το ADAS δεν βασίζεται σε χάρτη και υποστηρίζει 25 δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος πριν από τη σύγκρουση, παρακολούθησης τυφλού σημείου, απομακρυσμένης στάθμευσης, συστήματος επείγουσας στάσης οδήγησης, υποβοήθησης φαναριού, υποβοήθησης αναχώρησης λωρίδας και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Η ισχύς προέρχεται από έναν μπροστινό ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 201 ίππων. Τα πακέτα μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου, διατίθενται σε τρεις χωρητικότητες: 50,03 kWh, 58 kWh και 67,9 kWh, που αντιστοιχούν σε αυτονομίες οδήγησης CLTC 430 χλμ, 520 χλμ και 610 χλμ, αντίστοιχα. Με γρήγορη φόρτιση, χρειάζονται 24 λεπτά για να ανανεωθεί η μπαταρία από το 30% στο 80%. Η αργή φόρτιση διαρκεί 10 ώρες.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Το εσωτερικό διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: μπεζ, μαύρο και πορτοκαλί. Το πιλοτήριο διαθέτει πολυεπίπεδο ταμπλό, που φιλοξενεί ένα διπλόχρωμο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, έναν πίνακα οργάνων LCD 8,8 ιντσών και μια πλωτή κεντρική οθόνη ελέγχου 14,6 ιντσών που τροφοδοτείται από ένα τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155, που υποστηρίζει αναγνώριση φωνής και ενημερώσεις OTA.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Άλλες εκδόσεις, περιλαμβάνουν φώτα περιβάλλοντος 32 χρωμάτων, επτά αερόσακους, 11 ηχεία Yamaha, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, πανοραμική ηλιοροφή και αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο για τα πίσω καθίσματα.

Το GAC-Toyota bZ3X κάνει ντεμπούτο και τα «σπάει»

Το 2024, η κοινοπραξία GAC-Toyota πούλησε 770.100 οχήματα, μειωμένα κατά 14,5% από 901.000 οχήματα το 2023. Μεταξύ των μοντέλων της, οι πωλήσεις έξυπνων plug-in υβριδικών μοντέλων έχουν αυξηθεί, αντιπροσωπεύοντας το 48% των συνολικών πωλήσεων. Το 2025, η κοινοπραξία σχεδιάζει να λανσάρει το bZ3X και να αποκαλύψει το πλήρως ηλεκτρικό sedan bZ7 για να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Κίνα.

Διαβάστε ακόμη: Το Toyota Yaris Cross με νέα «πολεμικά» χρώματα στην έκδοση GR SPORT