Το ID.7 έλαβε την κορυφαία ιστορικά βαθμολογία σε δοκιμή του ADAC

Το Volkswagen ID.7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που πέτυχε μέσο όρο βαθμολογίας 1,5 και συνεπώς, συνολική βαθμολογία "πολύ καλό"!

Ακούστε το άρθρο

Οι ανεξάρτητοι δοκιμαστές δεν έχουν βαθμολογήσει ποτέ στο παρελθόν ένα αυτοκίνητο ως “πολύ καλό”. Η ναυαρχίδα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης γκάμας ID. έλαβε συνολική βαθμολογία 1,5. Οι καλύτερες βαθμολογίες ήταν στις κατηγορίες κινητήρας – οδήγηση (1,0), ασφάλεια (1,1) και περιβάλλον (1,2)

Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης γκάμας ID. και πλέον είναι και το κορυφαίο των διάσημων δοκιμών αυτοκινήτων του ADAC: το Volkswagen ID.7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που πέτυχε μέσο όρο βαθμολογίας 1,5 και, συνεπώς, συνολική βαθμολογία “πολύ καλό” στην ανεξάρτητη δοκιμή που διεξήχθη από μηχανικούς της μεγαλύτερης αυτοκινητιστικής λέσχης της Ευρώπης.

Κάθε χρόνο, οι εμπειρογνώμονες του “Allgemeiner Deutscher AutomobilClub e.V.” (ADAC) αξιολογούν περίπου 100 αυτοκίνητα, δοκιμάζοντάς τα με βάση περισσότερα από 350 κριτήρια σε επτά κύριες κατηγορίες. Το ID.7 έλαβε εξαιρετική βαθμολογία στις κατηγορίες κινητήρας/κίνηση (1,0), ασφάλεια (1,1), περιβάλλον/οικολογικός έλεγχος (1,2) και άνεση (1,5).

Το ηλεκτρικό liftback εντυπωσίασε και στις άλλες κύριες κατηγορίες που συνέβαλαν στη συνολική βαθμολογία: Για παράδειγμα, οι τομείς των οδηγικών χαρακτηριστικών (2,1), του αμαξώματος/χώρου αποσκευών (2,3) και του εσωτερικού (2,4) αξιολογήθηκαν ως “καλοί”. Δεδομένου ότι οι δύο κατηγορίες του περιβάλλοντος/οικολογικού ελέγχου και της ασφάλειας έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα, η συνολική βαθμολογία του ID.7 διαμορφώθηκε στο 1,5, με αποτέλεσμα την ιστορική συνολική αξιολόγηση του “πολύ καλό”.

Το ID.7 έλαβε την κορυφαία ιστορικά βαθμολογία σε δοκιμή του ADAC

Ο Kai Grünitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη της μάρκας Volkswagen ανέφερε χαρακτηριστικά: “Είμαστε πολύ περήφανοι και ευχαριστημένοι με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Οι δοκιμές αυτοκινήτων που γίνονται από τον ADAC είναι εξαιρετικά σημαντικές και χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της ανεξαρτησίας του οργανισμού. Από την άποψη αυτή, είμαι πεπεισμένος ότι η βαθμολογία αυτή μπορεί να συμβάλει στο να πείσει μεγάλο αριθμό δυνητικών πελατών να επιλέξουν το αμιγώς ηλεκτρικό μας σεντάν”.

Η δοκιμή διεξήχθη με ένα Volkswagen ID.7 Pro με ισχύ 210 kW (286 PS). Το οποίο εντυπωσίασε ιδιαίτερα με την μεγάλη οικονομία ενέργειάς του: με κατανάλωση μόλις 18,1 kWh/100 km στη συνδυασμένη λειτουργία του ADAC Ecotest, το ηλεκτρικό σεντάν είναι ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Έτσι βαθμολογήθηκε με 0,7 για την υποκατηγορία “Κατανάλωση/CO2″ και κατά συνέπεια έλαβε αξιολόγηση πέντε αστέρων στο Ecotest, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δοκιμής αυτοκινήτων του ADAC για περισσότερα από 20 χρόνια.

Η βαθμολογία αυτή ξεπεράστηκε μόνο στην υποκατηγορία “Ενεργητική ασφάλεια – Συστήματα υποβοήθησης”, η οποία έλαβε τη συνολικά καλύτερη βαθμολογία του 0,6.

Τέλος, με τιμή εκκίνησης 58.900 ευρώ, το ID.7 Pro είναι πιο προσιτό σε σύγκριση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

“Για εμάς, είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι η ασφάλεια, η οικονομία και η άνεση δεν είναι μόνο θέμα τιμής”, λέει ο Dino Silvestro, επικεφαλής δοκιμών οχημάτων στο Κέντρο Τεχνολογίας ADAC στο Landsberg am Lech. “Λόγω των ολοκληρωμένων μεθόδων των δοκιμών μας και τα σύγχρονα εργαστήριά μας η δοκιμή οχημάτων μας είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες δοκιμασίες της ADAC για την προστασία των καταναλωτών και επιτρέπει τη σύγκριση όλων των αποτελεσμάτων χωρίς περιορισμούς – ανεξάρτητα από την κατηγορία και την τιμή του αυτοκινήτου.

Σημείωση: Στις δοκιμές του ADAC η βαθμολογία από 0,6 έως 1.5 χαρακτηρίζεται ως «πολύ καλή», από 1,6 έως 2,5 ως «καλή», από 2,6 έως 3,5 ως «ικανοποιητική», από 3,6 έως 4,5 ως «επαρκής» και από 4,5 έως 5,5 ως «ανεπαρκής».

abb_img