Πρόσφατα, το κινεζικό MIIT, ανακοίνωσε τις πληροφορίες αυτονομίας του IM L6 Light Year Edition από την IM Motors, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ημι-στερεά μπαταρία 123,7 kWh που ζυγίζει 621 kg, παρέχοντας αυτονομία 1.002 χλμ. Η τιμή του είναι 345.900 γιουάν (47.600 USD) ή αλλιώς 45.000 ευρώ.
Η μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης που χρησιμοποιείται στο IM L6, αναπτύχθηκε από κοινού από τη SAIC και τη Suzhou Qingtao New Energy Technology (Qingtao Energy). Μέχρι το τέλος του 2023, η SAIC έχει επενδύσει περίπου 2,98 δισεκατομμύρια γιουάν (410 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) στην Qingtao Energy, κατέχοντας το 15,29% των μετοχών, καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο της Qingtao Energy.
Το IM L6 Light Year Edition χρησιμοποιεί μια τετρακίνηση διπλού κινητήρα, με μέγιστη ισχύ 258 και 476 PS αντίστοιχα και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης σχεδόν 900V. Η φόρτιση για 12 λεπτά μπορεί να αυξήσει την αυτονομία κατά 400 χλμ.
Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του IM L6 Light Year Edition είναι 4.931/1.960/1.474 χλστ αντίστοιχα, και το μεταξόνιο είναι 2.950 χλστ. Το απόλυτο βάρος του οχήματος είναι 2.330 κιλά.
Εξωτερικά, η σχεδίαση σε στυλ κουπέ, η fastback οροφή, οι κρυφές χειρολαβές των θυρών, οι ζάντες σε σχήμα πετάλου και η αεροτομή ducktail, κάνουν το IM L6 να φαίνεται σπορ και νεανικό. Η έκδοση Ligh Year Edition, διατηρεί την ίδια σχεδίαση με αυτή των στάνταρ εκδόσεων, ενώ η αξιοσημείωτη διαφορά, είναι το πίσω λογότυπο «Light Year».
Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με ανυψούμενη οθόνη 26,3 ιντσών, λειτουργική οθόνη 10,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και τιμόνι τύπου μισοφέγγαρου. Επιπλέον, ολόκληρη η σειρά IM L6, είναι εξοπλισμένη με ένα τσιπ Nvidia OrinX, ένα τσιπ Qualcomm Snapdragon 8295 και ένα τσιπ NXP S32G για την υλοποίηση του NOA (Πλοήγηση σε αυτόματο πιλότο) στο αστικό περιβάλλον χωρίς χάρτη. Τον Νοέμβριο, η IM Motors πούλησε 10.007 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 14,98% από έτος σε έτος και αύξηση 0,06% από μήνα σε μήνα.