Μοιράσου το!

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 km/h σε 3,5”

Οι πωλήσεις του Karma Amaris προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2026.

Ακούστε το άρθρο

Το Karma Amaris είναι ένα πολυτελές σπορ αυτοκίνητο δύο θυρών, που αναπτύσσεται από την Karma Automotive, μια εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια. Αυτή η εταιρεία προέκυψε από τα απομεινάρια της Fisker, μετά την πτώχευσή της και συνεχίζει να παράγει βελτιωμένες εκδόσεις του υβριδικού σεντάν Karma, το οποίο αρχικά δημιουργήθηκε από την Fisker.

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 σε 3,5''

Το Amaris είναι ένα εντυπωσιακά όμορφο αυτοκίνητο, με ευρείες γραμμές και «πόρτες τύπου κύκνου» που ανοίγουν προς τα πάνω, διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο. Ο σχεδιασμός του, επηρεάζεται έντονα από το Revero, το τετράθυρο μοντέλο της Karma, το οποίο με τη σειρά του, βασίζεται στο αρχικό Fisker Karma. Το Amaris διαθέτει ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο 22 ιντσών, με έναν μοντέρνο σχεδιασμό, που η Karma αποκαλεί Constellation. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ενώ περιλαμβάνει μια κουκούλα τύπου clamshell στο μπροστινό μέρος και μια αεροτομή στο πίσω μέρος, που βελτιώνουν την αεροδυναμική και την αρνητική άντωση (κάθετη δύναμη).

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 σε 3,5''

Το Amaris βασίζεται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο, το οποίο έχει εξελιχθεί από αυτό του Revero. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στην Karma, να επιταχύνει την ανάπτυξη του μοντέλου και να το φέρει στην αγορά γρηγορότερα. Το κινητήριο σύστημα του Amaris, είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.

Δείτε ακόμα: Karma Gyesera: Έτοιμο για μεγάλα πράγματα 

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 σε 3,5''

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας (EREV), που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης της BMW, μια μπαταρία και ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούν τους τροχούς. Ο κινητήρας βενζίνης, δεν συνδέεται άμεσα με τους τροχούς, αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια, για τη φόρτιση της μπαταρίας, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητήρες.

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 σε 3,5''

Η Karma ισχυρίζεται ότι το Amaris μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Αυτό το καθιστά ταχύτερο από το ηλεκτρικό σεντάν Gysera, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ανάπτυξη, και από το υβριδικό Revero. Επιπλέον, η Karma επιβεβαίωσε ότι το Gysera, το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι, θα αντικαταστήσει το Revero. Αρχικά, το Gysera, σχεδιάστηκε ως ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά η Karma αποφάσισε να το εξοπλίσει με ένα σύστημα EREV, ως απάντηση στις αλλαγές στην αγορά. Το Revero, το οποίο βασίζεται στο αρχικό Fisker Karma, θα διακοπεί σύντομα, και η θέση του θα πάρει το Gysera.

Το Karma επιστρέφει και «εκδικείται» με 0-100 σε 3,5''

Οι πωλήσεις του Karma Amaris προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2026. Ακολουθούν, το πλήρως ηλεκτρικό super-coupe Kaveya το 2027 και το ηλεκτρικό SUV Ivara το 2028. Πριν από αυτά, η Karma θα κυκλοφορήσει το Invictus, ένα μοντέλο προσανατολισμένο στις επιδόσεις και μια ανανεωμένη έκδοση του Revero το τέταρτο τρίμηνο του 2025.