Το crossover BYD Tang L NEV εντοπίστηκε στην Κίνα κατά τη διάρκεια δοκιμών στο δρόμο. Αυτή τη φορά φάνηκε σχεδόν χωρίς καμουφλάζ στο μπροστινό μέρος. Εξωτερικά ξεχωρίζει η νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.
Το Tang L είναι ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο της BYD. Θα γίνει το κορυφαίο SUV της μάρκας, που θα διατίθεται σε εκδόσεις BEV και PHEV. Ορισμένες κινεζικές πηγές ανέφεραν ότι αυτό το αυτοκίνητο, μπορεί να αντικαταστήσει το τρέχον BYD Tang. Ωστόσο, άλλα Μέσα Ενημέρωσης, ανέφεραν ότι το νέο αυτοκίνητο, δεν είναι ο διάδοχος του Tang, αλλά ένα νέο μοντέλο στη σειρά της μάρκας.
Το BYD Tang L είχε προηγουμένως εντοπιστεί στην Κίνα στα αρχικά στάδια ανάπτυξης. Τώρα, το αυτοκίνητο δοκιμής που εμφανίζεται στην Κίνα, φαίνεται πιο κοντά στην έκδοση μαζικής παραγωγής.
Το μπροστινό μέρος του επερχόμενου κορυφαίου SUV της BYD, υιοθετεί «διώροφους» προβολείς. Τα φώτα ημέρας βρίσκονται στο επάνω επίπεδο, ενώ τα φώτα πορείας, είναι ενσωματωμένα στον μπροστινό προφυλακτήρα. Λόγω του νέου σχεδιασμού των προβολέων, το Tang L μοιάζει με τα αυτοκίνητα της Nio.
Ωστόσο, το crossover της BYD έχει το χαρακτηριστικό επιχρωμιωμένο στοιχείο της μάρκας ανάμεσα στα φώτα πορείας, που ονομάζονται «Dragon’s whiskers». Ο μπροστινός προφυλακτήρας του Tang L, διαθέτει αεραγωγό σε σχήμα τραπεζίου.
Το κορυφαίο crossover της BYD μας θυμίζει επίσης Nio χάρη στον αισθητήρα LiDAR στην κορυφή της οροφής. Ωστόσο, τα συστήματα LiDAR, είναι ευρέως διαδεδομένα σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Κατά τα άλλα, το BYD Tang L φαίνεται ξεχωριστό. Διαθέτει ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή οροφής και χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες.
Το εσωτερικό του BYD Tang L εντοπίστηκε τον Αύγουστο και υιοθετεί έξι θέσεις με διάταξη 2 + 2 + 2, ενώ ξεχωρίζει η μεγάλη αιωρούμενη οθόνη 15,6 ιντσών.
Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές και το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Tang L. Εμείς περιμένουμε αυτό το SUV να υιοθετήσει το σύστημα DM 5.0 PHEV της BYD. Αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 156 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 272 PS. Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση, πιθανότατα θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 Evo.
Πηγή: WeChat