Το πρώτο crossover της Xiaomi εντοπίστηκε καμουφλαρισμένο στην Κίνα

Η Xiaomi διέρρευσε, ότι το νέο crossover N3, θα υιοθετήσει το εκτεταμένης αυτονομίας σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Ακούστε το άρθρο

Το τρίτο μοντέλο της Xiaomi παρουσιάστηκε στην Κίνα, ως ένα μεγάλο crossover EREV με την κωδική ονομασία N3. Ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί τα Aito M9 και Li Auto L9 SUV της Huawei. Κατασκοπευτικά πλάνα ενός μυστηριώδους crossover, διέρρευσαν στο διαδίκτυο στην Κίνα στις 20 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με κινεζικές πηγές, το εντοπισμένο αυτοκίνητο είναι το τρίτο μοντέλο της εταιρείας. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό πωλήσεων της Xiaomi που διέρρευσε, θα εισέλθει στην αγορά το 2026.

Το crossover Xiaomi N3, εθεάθη στην Κίνα να φορά ένα βαρύ καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο φέρει την επιγραφή «D14» στην αριστερή μπροστινή πόρτα. Στο παρελθόν και άλλα μοντέλα της Xiaomi, υιοθέτησαν παρόμοια γραμματοσειρά και θέση για κωδικούς αριθμούς.

Το N3 έχει ψηλή γραμμή στο καπό, κομψές κολόνες Α και επίπεδη γραμμή οροφής. Φοράει ζάντες πέντε ακτίνων και διαθέτει μικρούς πλευρικούς καθρέφτες. Το πίσω άκρο του  αυτοκινήτου, έχει μια ογκώδη εμφάνιση, με αρκετό χώρο, για να χωρέσει τα καθίσματα της τρίτης σειράς. Το crossover N3, διαθέτει κάμερες στα μπροστινά φτερά. Ωστόσο, το όχημα δεν έχει αισθητήρα LiDAR στην οροφή.

Το νέο crossover της Xiaomi εντοπίστηκε καμουφλαρισμένο στην Κίνα

Η Xiaomi διέρρευσε, ότι το crossover N3, θα διαθέτει ένα εκτεταμένης αυτονομίας σύστημα μετάδοσης κίνησης. Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές  αυτού του συστήματος. Φαίνεται ότι η Xiaomi, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει άλλους ηλεκτρικούς κινητήρες από τους V6 και V8, καθώς αυτοί είναι σχεδιασμένοι για συστήματα υψηλής τάσης 800V, ενώ τα μοντέλα εκτεταμένης αυτονομίας, υιοθετούν συνήθως το σύστημα των 400V.

Το crossover N3 EREV, θα διαθέτει και τετραδιεύθυνση. Άλλες λεπτομέρειες για αυτό το SUV δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συστήματα κίνησης με επέκτασης της αυτονομίας, έχουν γίνει πρόσφατα δημοφιλή στην Κίνα, με τις μάρκες Li Auto και Aito, να πρωτοστατούν σε αυτήν την κατηγορία. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2024, η Li Auto πούλησε 393.257 μονάδες στην Κίνα και η Aito πούλησε 351.663 αυτοκίνητα. Τα περισσότερα από αυτά, έχουν συστήματα μετάδοσης κίνησης EREV. Το SUV της Xiaomi με κινητήρα EREV, θα γίνει πιθανότατα ένας από τους ηγέτες της κατηγορίας του.

Η Xiaomi παρήγαγε πάνω από 100.000 αυτοκίνητα σε 230 ημέρες. Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων αυξήθηκε στις 130.000 μονάδες. Ωστόσο, η Xiaomi χάνει περίπου 38.000 γιουάν (5.250 USD) ανά αυτοκίνητο. Θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος στη Xiaomi, για να αρχίσει να βγάζει χρήματα από τις πωλήσεις της.

Πηγή: carnewschina.com

abb_img