Αν κάποιος χρειαζόταν μια απόδειξη για το πόσο καθοριστικό ρόλο παίζει πλέον η Κίνα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η συνεργασία της Volkswagen με την Xpeng αποτελεί το πιο ηχηρό παράδειγμα. Οι δύο εταιρείες ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία μιας νέας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής επόμενης γενιάς, που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μοντέλα της VW – από αμιγώς ηλεκτρικά έως plug-in υβριδικά και οχήματα εσωτερικής καύσης.
Η αρχή μιας νέας εποχής για τη VW στην Κίνα
Η συνεργασία αυτή, που ανακοινώθηκε πέρυσι, αποδίδει ήδη καρπούς. Ένα από τα πρώτα αποτελέσματα είναι ένα νέο ηλεκτρικό sedan της Volkswagen – χωρίς ακόμη επίσημο όνομα – το οποίο θα ενταχθεί στη γνωστή οικογένεια ID. Το μοντέλο εντοπίστηκε πρόσφατα σε δοκιμές στους δρόμους της Κίνας, καλυμμένο με καμουφλάζ και οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν κάτι εντελώς διαφορετικό, από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τη γερμανική φίρμα.
Εμπνευσμένο από Xpeng P7 και ID. πρωτότυπα
Οι πληροφορίες δείχνουν ότι το νέο sedan βασίζεται στο Xpeng P7 δεύτερης γενιάς, ενώ υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από τα ID. Aura και ID. Evo, πρωτότυπα που παρουσίασε πρόσφατα η VW. Η εμφάνιση του μοντέλου είναι πιο κομψή, σπορ και φουτουριστική, σηματοδοτώντας μια ριζική αλλαγή στην αισθητική φιλοσοφία της μάρκας.

Ο ψηφιακός καλλιτέχνης Sugar Design δημιούργησε ρεαλιστικές απεικονίσεις, αποκαλύπτοντας ένα sedan με λεπτούς διαιρούμενους προβολείς LED, φωτιζόμενο λογότυπο VW και μαύρη γυαλιστερή μάσκα. Οι ομαλές καμπύλες του αμαξώματος, η ρέουσα οροφή και τα έντονα πίσω φτερά δίνουν δυναμισμό, ενώ πίσω, οι συνδεδεμένες λωρίδες LED και ο διακριτικός διαχύτης, ολοκληρώνουν την high-tech εικόνα.
Τι κρύβεται κάτω από το καπό
Αν και οι τεχνικές λεπτομέρειες του VW sedan δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αναμένεται να υιοθετήσει τεχνολογικά χαρακτηριστικά από το Xpeng P7. Το κινεζικό μοντέλο διαθέτει δύο επιλογές μπαταριών — 74,9 kWh και 92,9 kWh — με κίνηση είτε πίσω είτε τετρακίνηση. Η έκδοση των 362 ίππων (270 kW) κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ η ισχυρότερη AWD φτάνει τους 586 ίππους (437 kW), προσφέροντας επιτάχυνση 0–100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 234 km/h. Η αυτονομία αγγίζει τα 820 χλμ., ανάλογα με τη διαμόρφωση, καθιστώντας το sedan της VW, έναν άξιο αντίπαλο για μοντέλα όπως το Tesla Model 3 και το BYD Seal.
Η Κίνα στο επίκεντρο της στρατηγικής VW
Η Volkswagen αντιμετωπίζει την Κίνα ως κρίσιμο πυλώνα ανάπτυξης, επενδύοντας τεράστια ποσά στην τοπική καινοτομία. Η νέα κοινή ηλεκτρική και ηλεκτρονική πλατφόρμα που αναπτύσσει με την Xpeng, δεν αφορά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά θα μπορεί να υποστηρίξει και υβριδικές ή θερμικές εκδόσεις. Το σύστημα αυτό θα επιτρέπει ενημερώσεις λογισμικού μέσω ασύρματου δικτύου (OTA), ενώ θα μειώνει τον χρόνο ανάπτυξης νέων μοντέλων, επιτρέποντας στη VW να ανταποκρίνεται πιο γρήγορα στις τάσεις της αγοράς.

Η γερμανική μάρκα έχει δεσμευτεί να λανσάρει πάνω από 30 νέα μοντέλα στην Κίνα, εκ των οποίων 20 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά. Εκτός από την Xpeng, συνεργάζεται και με τους παραδοσιακούς εταίρους FAW-Volkswagen και Volkswagen Anhui, για να ενισχύσει την παρουσία της στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά EV του πλανήτη.
Συμπέρασμα
Το νέο ηλεκτρικό sedan της Volkswagen που σχεδιάστηκε από κοινού με την Xpeng, αντιπροσωπεύει την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα — πιο τολμηρής, πιο τεχνολογικής και πιο προσαρμοσμένης στις απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς. Αν οι προβλέψεις επαληθευτούν, θα είναι το πιο συναρπαστικό VW sedan των τελευταίων ετών.
Πηγή: carscoops.com




