Το νέο ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος

Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τον πίσω άξονα, ενώ μια έκδοση με τετρακίνηση σχεδιάζεται «σε μεταγενέστερη ημερομηνία», σύμφωνα με τη VW. 

Ακούστε το άρθρο

Η VW Commercial Vehicles (VWCV), δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του εντελώς πρόσφατα ανανεωμένου Transporter της και παρέχει μια σειρά από λεπτομέρειες. Η έβδομη γενιά της σειράς, θα είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδόσεις αμαξώματος, με τρεις τεχνολογίες κίνησης και στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης, σε τρία επίπεδα ισχύος.

Ο διάδοχος του T6.1, δεν είναι πλέον μια εσωτερική παραγωγή της VWCV, αλλά μια συνεργασία με τη Ford Pro. Το VW Transporter θα μοιράζεται την τεχνολογία με το Ford Transit Custom και το ηλεκτρικό του «παρακλάδι» E-Transit Custom και θα παράγεται στο Kocaeli της Τουρκίας.

Το ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρία επίπεδα απόδοσης

Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις Transporter (Kombi, panel van και dropsite) και ως Caravelle (μεταφορά επιβατών) και θα προσφέρεται είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε ως plug-in υβριδικό ή με μπαταρία-ηλεκτρικό. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα αναφέρονται ως e-Transporter και e-Caravelle. Τα Kombi και τα panel van είναι προαιρετικά διαθέσιμα με ψηλή οροφή και εκτεταμένο μεταξόνιο.

Ο κατασκευαστής αποκάλυψε τώρα τις πρώτες λεπτομέρειες για τις παραλλαγές BEV: θα υπάρχει μια επιλογή ηλεκτρικών κινητήρων σε τρία επίπεδα ισχύος με 136 PS, 217 PS και 285 PS, οι οποίες θα συνδυάζονται με μπαταρία 64 kWh. Επιπλέον, θα υπάρχει μια ηλεκτρική έκδοση με μειωμένη ισχύ και μια μικρότερη μπαταρία για αστική κίνηση. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τον πίσω άξονα, ενώ μια έκδοση με τετρακίνηση σχεδιάζεται «σε μεταγενέστερη ημερομηνία», σύμφωνα με τη VWCV.

Το ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρία επίπεδα απόδοσης

Οι πληροφορίες για την μπαταρία και τους ηλεκτρικούς κινητήρες είναι κάπως εκπληκτικές. Η Ford ανακοίνωσε μόνο τα επίπεδα ισχύος 136 και 217 PS για το ηλεκτρικό μοντέλο της, επομένως η έκδοση 285 PS είναι νέα. Ωστόσο, η Ford χρησιμοποιεί μπαταρία 74 kWh, δηλαδή δέκα κιλοβατώρες περισσότερες από τη VW. Το Ford E-Transit Custom θα πρέπει να μπορεί να επιτύχει αυτονομία WLTP έως και 380 χλμ, επομένως το VW e-Transporter πιθανότατα θα υπολείπεται ελαφρώς αυτού του αριθμού.

Θα πρέπει να είναι επαρκής για τις περισσότερες παραδόσεις και εργασίες. Οι πελάτες θα μάθουν σύντομα εάν η αξίωση της VWCV να προσφέρει «καινοτόμα και ευέλικτα οχήματα για επαγγελματίες» μπορεί να εκπληρωθεί σε όλους τους τομείς. Η αυτονομία είναι πιθανό να μειωθεί σημαντικά για εφαρμογές με υψηλό ωφέλιμο φορτίο και ικανότητα ρυμούλκησης.

Η VWCV αναφέρει ικανότητα ρυμούλκησης «έως 2,8 τόνους, ανάλογα με την παραλλαγή» ενώ δεν δίνεται συγκεκριμένο νούμερο για την ηλεκτρική έκδοση. Δεν υπάρχει επίσης αριθμός για το ωφέλιμο φορτίο για το e-Transporter.

Το ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρία επίπεδα απόδοσης

Το νέο Transporter έχει μήκος 5,05 μέτρα (+14,6 cm σε σύγκριση με το T6.1), πλάτος 2,03 μέτρα (+12,8 cm) και μεταξόνιο 3,10 μέτρα (+9,7 cm). Προαιρετικά θα διατίθεται επίσης μακρύτερο μεταξόνιο κατά 40 cm, αυξάνοντας το εξωτερικό μήκος στα 5,45 μέτρα. Το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών αυξάνεται κατά 14,8 cm σε 1,39 μέτρα, ενώ το μήκος του δαπέδου του χώρου φόρτωσης είναι 2,60 μέτρα (+6,1 cm).

Με το εκτεταμένο μεταξόνιο είναι 40 εκατοστά παραπάνω, δηλαδή ολόκληρα τρία μέτρα. Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός όγκος των εκδόσεων με κανονικό μεταξόνιο είναι 5,8 κυβικά μέτρα. Με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή, ο όγκος αυξάνεται έως και 9,0 κυβικά μέτρα.

Το ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρία επίπεδα απόδοσης

Η νέα γενιά θα έχει επίσης πολυάριθμα μοντέρνα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό. Ένα «Digital Cockpit» με οθόνη δώδεκα ιντσών διατίθεται στάνταρ και το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 13 ιντσών (συμπεριλαμβανομένου DAB+, Apple CarPlay, Android Auto και διαδικτυακών υπηρεσιών) περιλαμβάνεται επίσης.

Στάνταρ τοποθετούνται επίσης τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, αισθητήρας βροχής, σύστημα προειδοποίησης αποχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Front Assist και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας.

Το ηλεκτρικό VW Transporter διατίθεται σε τρία επίπεδα απόδοσης

Θα υπάρχουν επίσης «διάφορες διεπαφές» για την παροχή ρεύματος σε ηλεκτρικό εξοπλισμό. Μιλάμε για πρίζες USB-A, USB-C και 12 βολτ. Οι επιλογές σύνδεσης για συσκευές 230 volt είναι επίσης προαιρετικές. Μόνο η ηλεκτρική έκδοση θα έχει δύο επιπλέον πρίζες στην περιοχή της κολόνας D με επιπλέον χρέωση. Συνολική ισχύς του συστήματος 230 V: έως 2.300 Watt. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια κατάλληλη πηγή ενέργειας για κάθε ηλεκτρική συσκευή, από φορητούς υπολογιστές μέχρι δισκοπρίονα.

Πηγή: vwn-presse.de

abb_img