Ξεπερνώντας την Tesla, η αποφασιστικότητα της BYD να κυριαρχήσει στο τοπίο των ηλεκτρικών οχημάτων πρόκειται να διευρυνθεί, με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, να ετοιμάζεται να αποκαλύψει ένα φορτηγό μεσαίου μεγέθους, ώστε να αντιμετωπίσει το Ranger της Ford και το Hilux της Toyota. Tο μέχρι στιγμής υβριδικό pickup, υποβάλλεται σε δοκιμές ανάπτυξης στην Αυστραλία, με σκοπό να αναστατώσει το κατεστημένο.
Ανθεκτική σχεδίαση
Ο Wolfgang Egger, γνωστός για τη δουλειά του με την Audi, φέρεται να έχει αναλάβει τα σχεδιαστικά ηνία για το μεσαίο pickup της BYD, το οποίο δείχνει μια στιβαρή και κομψά προσαρμοσμένη εμφάνιση.
Η μπροστινή μάσκα διαθέτει μεγάλο λογότυπο «BYD», σκληρά φτερά και προβολείς με πλαίσιο C. Περιέργως, διαθέτει φώτα ημέρας (DRLs) εμπνευσμένα από το F-150 Lightning, συμβάλλοντας σε ένα οπτικά εντυπωσιακό εξωτερικό.
Οι μαυρισμένες κολόνες Α και η αρμονική οροφή, προσφέρουν μια πινελιά κομψότητας, ενώ τα λοξά πίσω φώτα και μία μεσαίου μεγέθους «καρότσα», ολοκληρώνουν την προσεγμένη εμφάνιση.
Εσωτερικά
Το φορτηγό της BYD υπόσχεται μια πρακτική και τεχνολογικά καθηλωτική εμπειρία. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα head-up display (HUD) που αναπτύχθηκε από την Huawei, ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων LCD 10,25 ιντσών ελεύθερης τοποθέτησης και μια περιστρεφόμενη οθόνη αφής 15,6 ιντσών, με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.
Οι αεραγωγοί με αντίθετα κόκκινα ένθετα, προσθέτουν ζωντάνια, που συμπληρώνονται από έναν τετραγωνισμένο επιλογέα μετάδοσης κίνησης, που διαθέτει μια σειρά από κουμπιά εναλλαγής, που πλαισιώνονται από δύο λαβές της κονσόλας.
Άλλα αξιοσημείωτα στοιχεία, περιλαμβάνουν έναν ανοιχτό χώρο αποθήκευσης στο ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού, κόκκινες ραφές στο τιμόνι και καθίσματα για πέντε επιβάτες.
Υβριδική καρδιά
Η BYD ισχυρίζεται ότι η υβριδική τεχνολογία DM-i Electric (Dual-Motor Intelligence), είναι μια παγκόσμια πρώτη αποκλειστικότητα. Αν και οι λεπτομέρειες είναι θολές, αυτό το καινοτόμο σύστημα, λέγεται ότι χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με συνολική συνδυαστική ισχύ του συστήματος περίπου 490 ίππους.
Είναι επίσης αισιόδοξοι για μια πιθανή συνδυασμένη αυτονομία έως και 1200 χλμ, με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης και μπαταρία. Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και η κίνηση σε όλους τους τροχούς, λέγεται ότι εφαρμόζονται στάνταρ, αν και οι πιθανότητες είναι ότι η πίσω κίνηση, θα είναι προαιρετική.
Αν και δεν είναι διαθέσιμη κατά το λανσάρισμα, μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκεται υπό ανάπτυξη, για να επιδείξει τη δέσμευση της BYD σε διάφορες επιλογές κινητήρων.
Στο δια ταύτα
Σε μια ανταγωνιστική κατηγορία pickup, το φορτηγό της BYD αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό, από καθιερωμένα ονόματα όπως τα Ford Ranger, Toyota Hilux, Nissan Navara, Mitsubishi Triton κλπ. Η επίσημη αποκάλυψη θα γίνει τους επόμενους μήνες, με τις πωλήσεις να ξεκινούν για τις αγορές της Κίνας, της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας και της Ευρώπης αργότερα μέσα στο έτος.