Ο γίγαντας των EV της Κίνας, είναι έτοιμος να «οπλίσει» το νεότερο όπλο του στην παγκόσμια σκηνή. Με την άφιξη του νέου Sealion 7 στην Ευρώπη, η BYD αναμένει ότι οι πωλήσεις της θα αυξηθούν καταιγιστικά. Το SEALION 7, είναι το όγδοο όχημα νέας ενέργειας (BEV και PHEV) που λανσάρει η BYD στην Ευρώπη, τοποθετώντας δυναμικά τον κατασκευαστή στην καρδιά μιας από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες οχημάτων. Το νέο μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της BYD, θα προκαλέσει σε μονομαχία τα κορυφαία σε πωλήσεις EV στην Ευρώπη, όπως και το Tesla Model Y. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον περασμένο μήνα, το Sealion 7 της BYD, έκλεψε την παράσταση.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής της BYD, Wolfgang Egger, δήλωσε ότι το νέο μοντέλο είναι «περισσότερο από ένα απλό SUV». Είναι «μια έκφραση ενός ιδιαίτερου τρόπου ζωής». Ο Egger είναι γνωστός για τα εμβληματικά του σχέδια για τα μοντέλα των Lamborghini, Alfa Romeo και Audi. Είναι επίσης «κάπως ειδικός» στην προσέλκυση ευρωπαίων πελατών, κάτι που η BYD ελπίζει να κάνει.
Με εκτεταμένο μεταξόνιο, το ηλεκτρικό SUV με την σπορ εμφάνιση, διαθέτει επίσης ένα ευρύχωρο εσωτερικό, γεμάτο με το πιο πρόσφατο λογισμικό και τεχνολογία συνδεσιμότητας της BYD. Το Sealion είναι το πρώτο EV που χρησιμοποιεί την αναβαθμισμένη e-Platform 3.0 Evo, για την οποία η BYD ισχυρίζεται ότι προσφέρει ταχύτερη φόρτιση και καλύτερες επιδόσεις. (τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα).
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένες πληροφορίες, το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV θα έχει αυτονομία έως και 502 χλμ στην Ευρώπη. Με μια μπαταρία 82,5 kWh, η βασική έκδοση Sealion 7 Comfort θα έχει αυτονομία 483 χλμ. Το μοντέλο RWD διαθέτει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα με 308 ίππους και ροπή 380 Nm.
H έκδοση Design προσθέτει ακόμα ένα κινητήρα στο μπροστινό μέρος για AWD με ισχύ 523 ίππους και 690 Nm ροπής. Ωστόσο, ο προστιθέμενος κινητήρας μειώνει την αυτονομία στα 455 χλμ.
Στην κορυφή της σειράς βρίσκεται η έκδοση Excellence. Διαθέτει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με 523 ίππους, αλλά αποκτά μεγαλύτερη μπαταρία 91,3 kWh, που της προσφέρει μια αυτονομία έως και 502 χλμ. Τα μοντέλα Comfort and Design μπορούν να φορτίσουν από 10% έως 80% σε 32 λεπτά, ενώ η έκδοση Excellence σε 24 λεπτά. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν αντλία θερμότητας, για πρόσθετη απόδοση σε κρύο καιρό.
Το εσωτερικό διαθέτει περιστρεφόμενο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 15,6 ιντσών και οθόνη οδηγού 10,25 ιντσών. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της BYD που διαθέτει το DiPilot 100 “God’s Eye” ADAS. Το σύστημα περιλαμβάνει 12 ραντάρ υπερήχων, ραντάρ κυμάτων και 11 κάμερες για προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης.
Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, είπε ότι το Sealion 7 «δείχνει πώς η BYD αντιδρά στη ζήτηση και τα γούστα των πελατών», στην Ευρώπη. Θα είναι το όγδοο αυτοκίνητο της BYD, που θα φτάσει στην Ευρώπη, μετά τα Dolphin, Seal και Seal U. Η Li αναμένει ότι το νέο ηλεκτρικό SUV, θα «επεκτείνει την παρουσία μας» στην περιοχή.
Με μήκος 4.830 χλστ, πλάτος 1.925 χλστ και ύψος 1.620 χλστ, το νέο ηλεκτρικό SUV της BYD, είναι άμεσος αντίπαλος του κορυφαίου σε πωλήσεις Model Y της Tesla (4.760 χλστ μήκος, 1.921 χλστ πλάτος και 1.624 χλστ ύψος).
Η BYD θα ξεκινήσει τις παραδόσεις στην Ευρώπη, πριν από το τέλος του έτους. Το Ηνωμένο Βασίλειο, θα ακολουθήσει στις αρχές του 2025. Αν και οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, το ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να βρίσκεται πάνω από το Seal, το οποίο ξεκινά από περίπου 45.000 ευρώ.