Το νέο σεντάν BYD Qin Plus DM-i κάνει πρεμιέρα στην Κίνα, τροφοδοτούμενο από την τεχνολογία DM 5.0 PHEV της BYD. Το BYD Qin Plus, ήταν το σεντάν με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα πέρυσι, με 480.025 πωλήσεις, καθιστώντας το επίσης, το δεύτερο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα.
Ειδικότερα, πουλήθηκαν 304.388 μονάδες της έκδοσης PHEV και 175.637 μονάδες της έκδοσης EV. Το BYD Qin κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2013, ως το πρώτο σεντάν PHEV στη σειρά , της BYD, όπως ακριβώς η Δυναστεία Qin, ήταν το πρώτο ενοποιημένο κράτος της Κίνας.
Με την πρώτη ματιά, το νέο αυτοκίνητο υιοθετεί μια νέα σχεδίαση μεγάλης μάσκας. Το πίσω μέρος χρησιμοποιεί ένα μαυρισμένο πίσω φως που εκτείνεται οριζόντια. Από το πλάι, τα παραδοσιακά χερούλια των θυρών παρέμειναν αναλλοίωτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βασική έκδοση, δεν συνοδεύεται από πανοραμική ηλιοροφή. Οι αγοραστές, μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα προαιρετικό πακέτο προηγμένης υποβοήθησης οδήγησης.
Επιπλέον, το νέο BYD Qin Plus DM-i έχει γίνει μεγαλύτερο, με μήκος, πλάτος και ύψος, με 4.780/1.837/1.515 χλστ, που είναι 15 χλστ μακρύτερο και 20 χλστ ψηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά το μεταξόνιο εξακολουθεί να είναι 2.718 χλστ.
Η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα 1,5 L με μέγιστη ισχύ 100 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 163 PS. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του είναι 43 χλμ και 90 χλμ.
Το πιλοτήριο διατηρεί το τιμόνι σε σχήμα D, τον πίνακα οργάνων και την πλωτή κεντρική οθόνη ελέγχου. Αντίθετα, το ταμπλό είναι λιγότερο λιτό και οι έξοδοι του κλιματιστικού και στις δύο πλευρές είναι πιο εκλεπτυσμένες. Τα φυσικά κουμπιά εξακολουθούν να συγκεντρώνονται γύρω από το μοχλό ταχυτήτων.
Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν δύο πάνελ ασύρματης φόρτισης και ποτηροθήκες. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς έχουν επίσης πρόσβαση σε μια πίσω έξοδο κλιματισμού.
Η τιμή του μπορεί να ξεκινά από 89.800 γιουάν (12.300 USD) δηλαδή 11.814 ευρώ, που είναι 10.000 γιουάν (1.375 USD) 1.320 ευρώ, πιο ακριβό από το προηγούμενο μοντέλο που αντικαθιστά.