Ένα από τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον σχετικά με το μέλλον του, είναι το Volkswagen Golf. Όπως έχουν δηλώσει στελέχη της μάρκας παλαιότερα, το Golf είναι ένα… όνομα το οποίο δεν θα αφήσουν να χαθεί. Μάλιστα, ανάλογες δηλώσεις έχουν γίνει και για την σπορ έκδοση του Golf, το GTI, από το «αφεντικό» της Volkswagen, Thomas Schafer.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Schafer είχε αναφέρει ότι η γερμανική εταιρεία δεν θα αποσύρει το όνομα Golf. Μάλιστα, θα μπορούσε να γίνει μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας της μάρκας, ως ID. Golf. Επιπλέον, για τα εμβληματικά Golf και GTI, είχε δηλώσει: «θα ήταν τρελό να τα αφήσουμε να πεθάνουν και να χαθούν».
Test Drive || Volkswagen ID.5 Pro Performance: Ηλεκτρο-sport!
Η Volkswagen ετοιμάζει το νέο ηλεκτρικό Golf και σειρά έχει το GTI
Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, η Volkswagen κάνει εντατικές εργασίες πάνω στο ID.2, το οποίο δεν θα λάβει «χώρο» στην γκάμα, κάτω από το ID.3. Προφανώς, ο λόγος είναι ότι θα δώσει τη θέση του στο επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Golf.
Μάλιστα, το μοντέλο θα είναι ένα συμπαγές 5θέσιο, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε 2 χρόνια. Επιπλέον, πληροφορίες αναφέρουν ότι η Volkswagen θα αποκαλύψει τον Μάρτιο ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο θα «φωτογραφίζει» το νέο Golf.
Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!
Φυσικά σειρά θα έχει και η έκδοση GTI που θα διαθέτει ένα πιο ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και ανάλογο χαρακτήρα. Ωστόσο, μην ξεχνάμε και την ύπαρξη του «αδελφού» μοντέλου του ID.2, του Cupra UrbanRebel. Έτσι, πιθανότατα το νέο Golf θα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο, διαθέτοντας παρόμοιο στυλ και μέγεθος με το μοντέλο της Cupra.
Τα δύο μοντέλα πρόκειται να παραχθούν στο εργοστάσιο Martorell της SEAT, στη Βαρκελώνη. Παράλληλα, ένα αντίστοιχο μοντέλο της Skoda θα μπει σε παραγωγή σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Σίγουρο το «ηλεκτρικό» μέλλον του Volkswagen Golf
Το μοντέλο θα έχει ως βάση τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB+
Επιπλέον, ο βρετανικός Τύπος επιβεβαίωσε ότι τα νέα Golf και Golf GTI θα κατασκευαστούν στην νέα πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen. Πιο συγκεκριμένα, αυτή αφορά την αναβαθμισμένη MEB+, η οποία θα διαθέτει τύπο μπαταρίας LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου). Μάλιστα, ένα από τα χαρακτηριστικά αυτής της μπαταρίας είναι ότι επιτρέπει ταχύτητες φόρτισης έως και 200 kW.
Volkswagen ID.7: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό sedan της VW
Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ για μέγιστη απόδοση και ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης. Από την άλλη πλευρά, το Cupra UrbanRebel θα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει 226 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, αυτή η ισχύς αφορά έναν ηλεκτροκινητήρα, με το Golf GTI να μπορεί να εφοδιαστεί με διπλό σύστημα για εκρηκτικότερες επιδόσεις.