Η Subaru, η Mazda και η Toyota, πραγματοποίησαν ένα κοινό συνέδριο στην Ιαπωνία τον Μάιο, για να εκφράσουν τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή τους στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Λίγες μέρες αργότερα, η Subaru, δημοσίευσε κάποιες προδιαγραφές για το υβριδικό σύστημα που επεξεργάζονταν.
Τώρα, έχουν δημοσιευθεί εκτεταμένες λεπτομέρειες, καθώς τον Δεκέμβριο το Crosstrek θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της επόμενης γενιάς.
Στην καρδιά του νέου υβριδικού συστήματος, βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός, μπόξερ κινητήρας 2,5 λίτρων, που εξελίχθηκε ειδικά για την περίσταση. Αποδίδει 158 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 209 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 4.400 σ.α.λ.
Με περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος, το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, χωράει πλέον 63 λίτρα. Το Crosstrek έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε Subaru στην ιστορία. Μπορεί να καλύψει περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα. Ωστόσο, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, επισημαίνει ότι αυτή είναι μια θεωρητική εκτίμηση, που βασίζεται στον υπερβολικά γενναιόδωρο κύκλο WTLC.
Ο θερμικός κινητήρας, λειτουργεί μαζί με δύο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι στο μπροστινό μέρος, ο ένας που κινεί τους τροχούς και ο άλλος λειτουργεί ως γεννήτρια. Ο κινητήρας που δίνει την κίνηση, έχει ισχύ 120 PS και 270 Nm ροπής. Η Subaru δεν προσδιορίζει μια συνδυασμένη ισχύ.
Το Crosstrek χρησιμοποιεί ένα σύστημα ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί είτε τον θερμικό κινητήρα, είτε τον ηλεκτροκινητήρα. Υπόσχεται επίσης «εκτεταμένη οδήγηση ως EV», αλλά με την μικρή μπαταρία των 1,1 kWh, δεν θα πάτε πολύ μακριά, μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Τοποθετημένο κάτω από το πάτωμα, το πακέτο της μπαταρίας ιόντων λιθίου, είναι επίσης μια νέα τεχνολογία για την εταιρεία. Το ιαπωνικό crossover, διαθέτει ένα σύστημα AWD, που συνδέει μηχανικά τους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Το Crosstrek, διαθέτει επίσης μια δυνατή πρίζα ρεύματος 1.500 watt στον χώρο φόρτωσης, για να συνδέσετε συσκευές ή ηλεκτρικά εργαλεία κάμπινγκ, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Πριν από λίγους μήνες, ο Chief Technology Officer Tetsuo Fujinuki παραδέχτηκε ότι ένας κινητήρας boxer δεν είναι η ιδανική λύση για απόλυτη απόδοση, αλλά η Subaru δεν μπορεί να αγνοήσει την κληρονομιά της. «Αλλά τι θα ήταν η Subaru χωρίς αυτούς; Όταν το σκεφτείτε, είμαστε η μόνη μάρκα μαζικής παραγωγής, που κατασκευάζει μπόξερ κινητήρες σήμερα», συμπλήρωσε.
Το υβριδικό Crosstrek, θα ξεκινήσει να πωλείται τον Δεκέμβριο του 2024 στην Ιαπωνία και στις άλλες αγορές από το 2025.
Πηγή: motor1.com