Το Neta S estate κάνει το ντεμπούτο του ως EV

Πριν από δύο χρόνια, ο κινέζος κατασκευαστής Hozon Auto λάνσαρε το Neta S ως σαλούν. Τώρα ακολουθείται από μια έκδοση BEV και EREV.

Ακούστε το άρθρο

Η Neta είχε ήδη ξεκινήσει τις προπωλήσεις για το Neta S shooting brake πριν από περίπου ένα δεκαπενθήμερο, αλλά αρχικά όχι ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μόνο ως EREV. Η συντομογραφία σημαίνει Extend Range Electric Vehicle ένα αυτοκίνητο με επέκταση αυτονομίας, που διαθέτει έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης, που δεν οδηγεί το ίδιο το αυτοκίνητο, αλλά τροφοδοτεί την μπαταρία του αυτοκινήτου με ηλεκτρική ενέργεια.

Ωστόσο, η Neta προχωρά τώρα ένα βήμα παραπέρα και έχει επίσης παρουσιάσει αρκετές πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις (BEV), για την κυκλοφορία του Neta S estate στην αγορά. Το συναρπαστικό με αυτό είναι, ότι η έκδοση 800 volt του Neta S Kombi, είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στο σασί skateboard CIIC από την CATL.

Αυτό σημαίνει ότι οι αλλαγές σε σύγκριση με το σεντάν, θα είναι μεγαλύτερες από το αναμενόμενο. Σύμφωνα με την CATL, το CIIC περιλαμβάνει «μπαταρίες, ηλεκτρικούς κινητήρες και άλλα εξαρτήματα» ως πλήρη υποδομή. Ωστόσο, επί του παρόντος είναι ακόμη ασαφές εάν μία από τις παραλλαγές του Neta S που παρουσιάζεται τώρα λειτουργεί ήδη στη βάση CIIC. Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να συμβαίνει με το κορυφαίο μοντέλο 640 AWD Max.

Όσον αφορά τις τιμές και τις παραλλαγές εξοπλισμού του Neta S Kombi: Ως BEV, προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις, με τις ονομασίες 510 Air, 510 Standard, 510 Pro και 640 AWD Max. Ανάλογα με την παραλλαγή, οι τιμές ξεκινούν από 159.900 γιουάν, 169.900 γιουάν, 179.900 γιουάν και 209.900 γιουάν αντίστοιχα. Αυτό ισοδυναμεί με ένα εύρος τιμών από περίπου 20.000 έως 26.400 ευρώ.

Το πιο ακριβό BEV είναι το πιο ισχυρό και μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα, σε 3,9 δευτερόλεπτα. Οι άλλες εκδόσεις BEV με αυτονομία CLTC 510 χιλιομέτρων τροφοδοτούνται από τη σειρά μπαταριών Shenxing μεγάλης διάρκειας ζωής της CATL, η οποία υποστηρίζει πολλαπλασιαστή φόρτισης 3C και μπορεί να «γεμίσει» μια αυτονομία 200 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά γρήγορης φόρτισης. Όπως δείχνει και μόνο αυτή η τιμή, είναι μια μπαταρία ιδιαίτερα γρήγορης φόρτισης με χημεία LFP.

Ως EREV, το Neta S Combi διατίθεται σε δύο παραλλαγές: Από τη μία πλευρά, ως 300 Standard από 21.300 ευρώ. Και από την άλλη ως το 300 Pro από 22.600 ευρώ. Η έκδοση EREV του μοντέλου διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 43,88 kWh, με αυτονομία μπαταρίας CLTC έως 300 χιλιόμετρα και συνδυασμένη αυτονομία έως 1.200 χιλιόμετρα.

Η Neta παρέδωσε 11.015 οχήματα τον Ιούλιο, 9,72% περισσότερα από πέρυσι και 7,93% περισσότερα από τον Ιούνιο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την 1η Αυγούστου.

Πηγή: cnevpost.com

abb_img