Το Neta S Kombi θα είναι το πρώτο μοντέλο σε σασί CATL

Το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στο σασί skateboard CIIC της CATL θα είναι η έκδοση 800 volt του Neta S Kombi.

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στο σασί skateboard CIIC της CATL θα είναι η έκδοση 800 volt του Neta S Kombi. Είχε ήδη γίνει φανερό, ότι η Neta θα ήταν ένας από τους πρώτους πελάτες για το σασί της CATL.

Η έκδοση EREV του Neta S estate με δύο επιλογές μπαταρίας (Gotion και Eve Energy) είναι διαθέσιμη για παραγγελία στην Κίνα εδώ και λίγες μέρες. Η ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία του Neta S, πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα στις 25 Αυγούστο.

Η έκδοση BEV 800 volt του Neta S estate δεν θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neta Shanhai 2.0, αλλά στο πλαίσιο του skateboard CIIC, το οποίο αναπτύχθηκε από την CATL και παρουσιάστηκε με περισσότερες λεπτομέρειες στα τέλη του 2023. Σύμφωνα με την CATL, το CIIC περιλαμβάνει «μπαταρίες, ηλεκτρικούς κινητήρες και άλλα εξαρτήματα» ως μια πλήρη υποδομή.

Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, ανέφεραν στις αρχές του τρέχοντος έτους, ότι αυτά θα περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά εξαρτήματα πέδησης, διεύθυνσης και ηλεκτρικής ενέργειας, με άλλα λόγια, μια πλατφόρμα σχεδόν έτοιμη για την οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Το γεγονός ότι το Neta S estate χρησιμοποιεί το CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis) αναφέρθηκε από το CnEVPost, μεταξύ άλλων, επικαλούμενο μια δήλωση που δόθηκε στη διάθεση της διαδικτυακής πύλης. Ωστόσο, το κινεζικό μέσο eMobility, δεν παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά δεδομένα.

Βέβαια, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Neta είναι ένας από τους πρώτους πελάτες για το CIIC: Η Neta και η CATL είχαν ήδη υπογράψει συμφωνία συνεργασίας για το ολοκληρωμένο ευφυές πλαίσιο της CATL, στις αρχές του 2023.

Εκείνη την εποχή, αναφέρθηκε ότι το πλαίσιο του skateboard θα επιτύχει ένα «άνευ προηγουμένου υψηλό επίπεδο ενοποίησης», συμπεριλαμβανομένου του συστήματος μετάδοσης κίνησης, του συστήματος πέδησης, του συστήματος διεύθυνσης και του συστήματος θερμικής διαχείρισης. Καθώς η Neta μπόρεσε να αναπτύξει την υπερκατασκευή του οχήματος ανεξάρτητα από την υποδομή, αυτό θα μειώσει δραστικά τους χρόνους ανάπτυξης, αλλά και το κόστος.

Πηγή: cnevpost.com

abb_img