Το νέο Nissan Leaf τρίτης γενιάς παρουσιάστηκε πριν από την επίσημη κυκλοφορία του, η οποία προγραμματίζεται για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Σε αυτήν την τελευταία εκδοχή του, το πρωτοποριακό ηλεκτρικό hatchback, μεταμορφώθηκε σε ένα κομψό crossover, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Ο σχεδιασμός του, αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Nissan Chill-Out του 2021, διατηρώντας χαρακτηριστικά όπως τα φώτα τύπου «μπούμερανγκ» και τις ιδιαίτερες ζάντες, αν και σε ελαφρώς μικρότερο μέγεθος, σε σχέση με το πρωτότυπο. Αυτές οι λεπτομέρειες είχαν ήδη αποτυπωθεί σε εικόνες του νέου Leaf, που είχαν διαρρεύσει πέρυσι και αποδείχθηκαν εξαιρετικά ακριβείς.
Στο εμπρός μέρος, ξεχωρίζουν η αιχμηρή σχεδίαση του καπό, η φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος και το φωτιζόμενο λογότυπο της Nissan. Οι λαβές των εμπρός θυρών είναι χωνευτές, ενώ εκείνες των πίσω θυρών, είναι διακριτικά τοποθετημένες στην κολόνα C, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο εμφάνιση coupe. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο μπροστινό αριστερό φτερό. Το νέο Leaf, διαθέτει σημαντικά αυξημένο ύψος οδήγησης σε σχέση με τους προκατόχους του, ενώ η αεροδυναμική, παραμένει βασικό στοιχείο του σχεδιασμού του. Οι καθαρές γραμμές του αμαξώματος και η κεκλιμένη οροφή, συμβάλλουν τόσο στην αεροδυναμική απόδοση, όσο και στην αισθητική του.
Παρά το coupe σχήμα του, η Nissan διαβεβαιώνει ότι το εσωτερικό του Leaf θα είναι ευρύχωρο και κατάλληλο για οικογένειες. Αυτό το φέρνει αντιμέτωπο με ανταγωνιστές όπως τα Skoda Elroq, Kia EV3, Volvo EX30 και Smart #1. Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα εικόνες από το εσωτερικό, αναμένεται να υιοθετήσει σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Nissan Ariya, όπως διπλή οθόνη και προηγμένο σύστημα infotainment που υποστηρίζεται από την Google.
Δείτε ακόμα: Το νέο ηλεκτρικό Nissan Juke στοχεύει να κυριαρχήσει στα μικρά SUV
Τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις
Αν και δεν υπάρχουν ακόμα αναλυτικά στοιχεία, το νέο Leaf θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Nissan Ariya, Renault Megane E-Tech και Scenic E-Tech. Πιθανότατα θα διατίθεται με μπαταρίες 63kWh και 87kWh, προσφέροντας αυτονομία από 450 έως 560 χλμ, ανάλογα με την έκδοση.
Η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης αναμένεται να φτάνει τα 130 kW, κάτι που σημαίνει ότι μια φόρτιση από 20% έως 80% θα διαρκεί περίπου 30 λεπτά. Τέλος, παρότι το Leaf έχει εξελιχθεί σημαντικά, παραμένει πιστό στην παράδοση της Nissan και θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Sunderland, μαζί με τα επόμενης γενιάς Juke και το ηλεκτρικό Qashqai.
Πηγή: autoexpress.co.uk