Η ηλεκτρική έκδοση του νέου Peugeot 2008 διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία της γαλλικής σχολής προσφέροντας ισχυρές δόσεις άνεσης.
Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη χωρητικότητα των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 320 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP.
Την εν λόγω μπαταρία καλύπτειαπό εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.
Τις μπαταρίες τις έχουν τοποθετήσει ιδανικά στο πάτωμα. Έτσι διασφαλίζουν ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου την ευρυχωρία του νέου SUV e-2008. Επίσης, η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του χώρου αποσκευών παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Ένα θεμελιώδες μέγεθος που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της φίρμας, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά.
Στο νέο e-2008, η Peugeot έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό. Ειδικότερα, η οδική του συμπεριφορά δεν διαφέρει καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel.
Επίσης, έχουν τροποποιήσει κατάλληλα τους άξονες μετάδοσης, ενώ και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική.
Stellantis: Επένδυση-μαμούθ στην ηλεκτροκίνηση
Τέλος, ο χρόνος φόρτισης έχει να κάνει με τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου και τον on board φορτιστή του αυτοκινήτου:
Μέσω μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand Green Up επιτυγχάνεται μία πλήρης φόρτιση σε 15 ώρες.- Μέσω Wall Box, επτυγχάνεται πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες και 5 λεπτά από τριφασική παροχή 11kW, ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά από μονοφασική παροχή 7,4kW .
- μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC. Οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW. Επιτυγχάνοντας έτσι το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.