Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 κυκλοφόρησε στη Κίνα

Η BYD λανσάρει νέα, φθηνότερη έκδοση του ηλεκτρικού Yuan UP με αυτονομία 301 χλμ. και τιμή μόλις 9.100 ευρώ στη Κίνα!

Ακούστε το άρθρο

Στις 30 Ιουλίου, η BYD παρουσίασε μια νέα, πιο οικονομική έκδοση του ηλεκτρικού Yuan UP, με αυτονομία 301 χλμ. και τιμή-έκπληξη στα περίπου €9.100. Πρόκειται για την Pilot Edition, μια stripped-down έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, χωρίς το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης “God’s Eye”, κάτι που εγείρει ερωτήματα, δεδομένης της στρατηγικής της εταιρείας, για έξυπνη οδήγηση σε όλα τα μοντέλα της.

Η νέα έκδοση διατηρεί τον γνώριμο σχεδιασμό και τις διαστάσεις (4.310 x 1.830 x 1.675 mm, με μεταξόνιο 2.620 mm), αλλά ενισχύεται με δύο νέες αποχρώσεις – μπεζ και μοβ – φτάνοντας συνολικά τις πέντε διαθέσιμες επιλογές.

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας: Μπροστινός σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη 95 PS με ροπή 180 Nm

  • Μπαταρία: Blade 32 kWh

  • Αυτονομία: 301 χλμ. (CLTC)

  • 0-100 χλμ./ώρα: 12 δευτερόλεπτα

  • Γρήγορη φόρτιση: 30 λεπτά (30%-80%)

Σε σύγκριση με τις ισχυρότερες εκδόσεις (401 χλμ. αυτονομία), που διαθέτουν μοτέρ 177 PS/290 Nm και μπαταρία 45,12 kWh, η Pilot Edition είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην οικονομία.

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα

 BYD: Εσωτερικό και τεχνολογία

Η καμπίνα εξοπλίζεται με:

  • Οθόνη οργάνων 8,8″

  • Κεντρική οθόνη αφής 10,1″ με σύστημα DiLink 50

  • Υποστήριξη για 4G, Wi-Fi, Bluetooth, OTA αναβαθμίσεις, φωνητικές εντολές

  • 4 ηχεία, είσοδο χωρίς κλειδί, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών

  • Χειροκίνητη ρύθμιση καθισμάτων (6 τρόποι οδηγού / 4 τρόποι συνοδηγού)

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα

Παρόλο που η BYD είχε εξαγγείλει τη μαζική ενσωμάτωση του “God’s Eye” ακόμη και σε μοντέλα χαμηλού κόστους, όπως το Seagull, η νέα αυτή έκδοση αποκλίνει από τη στρατηγική, ενδεχομένως για να κρατήσει την τιμή όσο το δυνατόν χαμηλότερη.

Μένει να δούμε αν το κοινό θα προτιμήσει την τιμή έναντι της τεχνολογίας – ή αν το “God’s Eye” είναι τελικά απαραίτητο στο «παιχνίδι» της ηλεκτροκίνησης. 

Πηγή: carnewschina.com