Μετά το Shanhai T2 , το Shanhai T1, το δεύτερο ελαφρύ off-road plug-in υβριδικό SUV της Chery Jetour, αποκαλύφθηκε σε περισσότερες επίσημες εικόνες, πριν από την κυκλοφορία του, το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η τιμή προ-πώλησης μπορεί να ξεκινά από περίπου 110.000 γιουάν (15.700 USD) ή αλλιώς 14.300 ευρώ, σύμφωνα με τους αντιπροσώπους. Για σύγκριση, το εύρος τιμών του Jetour Shanhai T2 είναι 179.900 – 209.900 γιουάν (24.800 – 29.000 USD).
Η εμφάνιση της έκδοσης μαζικής παραγωγής, είναι ίδια με την έκδοση που αποκαλύφθηκε στην προηγούμενη έκθεση αυτοκινήτου, κρίνοντας από τις επίσημες εικόνες, παρουσιάζοντας ένα όχημα με τετράγωνο σχήμα.
Στο μπροστινό μέρος, οι τετράγωνοι προβολείς είναι διακοσμημένοι με διπλές ορθογώνιες μονάδες φωτός τεσσάρων σημείων, που συνδυάζονται με οκτώ διπλές ορθογώνιες λωρίδες φωτός, στο εσωτερικό της μάσκας.
Οι δημοφιλείς κρυφές χειρολαβές θυρών και το πίσω εξωτερικό εφεδρικό ελαστικό απουσιάζουν. Το Jetour Shanhai T1 έχει διαστάσεις 4706/1967/1845 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος και το μεταξόνιο είναι 2810 χλστ, που το τοποθετούν ως ένα συμπαγές SUV.
Παράλληλα, τα «φρύδια» των τροχών και οι πλαϊνές «φούστες», είναι βαμμένες σε σπορ μαύρο χρωματισμό, με τις ζάντες σε σχήμα «πετάλων», να δημιουργούν μια αρμονική αντίθεση. Μια σχάρα αποσκευών, έχει προστεθεί επίσης στην οροφή. Το αυτοκίνητο έχει γωνία προσέγγισης 27°, γωνία αναχώρησης 25°, ικανότητα ρυμούλκησης 1.600 κιλά και απόβαρο 2000 κιλά (με ηλιοροφή) ή 1963 κιλά (χωρίς ηλιοροφή).
Το plug-in υβριδικό σύστημα 1.5T του Jetour Shanhai T1, αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα με ισχύ 156 PS και 220 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα πακέτο μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου 26,7 kWh που παρέχεται από την CALB.
Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του είναι 117 χλμ και συνολική κατανάλωση καυσίμου είναι 1,08L/100χλμ. Η συνολική αυτονομία, μπορεί να φτάσει τα 1.400 χλμ. Απαιτείται σε αυτό η τελική επιβεβαίωση από τη μάρκα. Θα προσφέρονται προς πώληση τόσο δικίνητα όσο και τετρακίνητα.
Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με τιμόνι με επίπεδο πυθμένα, ορθογώνιες εξόδους κλιματισμού, ενσωματωμένο πλήρη πίνακα οργάνων LCD 10,25 ιντσών και «πλωτή» κεντρική οθόνη ελέγχου 15,6 ιντσών, με ενσωματωμένο το τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155.
Η κεντρική κονσόλα διαθέτει κρυστάλλινο μοχλό ταχυτήτων, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου 50W και ποτηροθήκες. Τον Σεπτέμβριο, η Jetour πούλησε 60.226 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 87,5% από έτος σε έτος.