Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi-SAIC θα κυκλοφορήσει το 2025

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και τη SAIC θα εισέλθει στην κινεζική αγορά το 2025

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και τη SAIC θα εισέλθει στην κινεζική αγορά το 2025, για να βελτιώσει την κακή απόδοση πωλήσεων Audi NEV. Αυτό το BEV, θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους.

Η SAIC είναι η μεγαλύτερη κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι παγκοσμίως γνωστή ως ιδιοκτήτης της πρώην βρετανικής μάρκας MG. Ωστόσο, η κύρια πηγή εσόδων της SAIC, είναι η συνεργασία με αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού.

Η SAIC έχει επί του παρόντος κοινοπραξίες με τη Volkswagen και την GM. Η κινεζική εταιρεία διαθέτει επίσης τις δικές της ηλεκτρικές μάρκες: Rising Auto και IM Motors.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi-SAIC θα κυκλοφορήσει το 2025

Σύντομα, το νέο EV με το σήμα της Audi που αναπτύχθηκε από κοινού με τη SAIC θα βγει στην αγορά. Είναι ενδιαφέρον ότι η Audi επέλεξε τη SAIC ως συνεργάτη για τη δημιουργία ενός νέου BEV, αλλά όχι τον Κινέζο σύμμαχό της στη συναρμολόγηση FAW Group.

Τέλος πάντων, αυτή η γερμανική μάρκα, χρειάζεται απελπισμένα βοήθεια καθώς η ζήτηση για τα NEV της είναι χαμηλή στην Κίνα. Για λόγους σαφήνειας, η Audi πούλησε περίπου 31.000 αυτοκίνητα στην Κίνα πέρυσι. Δεν διαθέτει μερίδιο στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα.

Οι πρώτες πληροφορίες για τη συνεργασία μεταξύ Audi και SAIC εμφανίστηκαν το 2023. Σύμφωνα με τις πρώτες φήμες, η Audi αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα iO Origin για τα νέα της EV. Είναι μια αρχιτεκτονική από τη μάρκα IM Motors, την οποία διευθύνουν από κοινού η SAIC και η Alibaba.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi-SAIC θα κυκλοφορήσει το 2025

Τον Μάιο του 2024, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε επίσημα αυτή τη συνεργασία. Ωστόσο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, είπε ότι τα νέα της μοντέλα θα κατασκευαστούν στην Advanced Digitized Platform (ADP). Έτσι, τα νέα ηλεκτρικά οχήματα με το σήμα Audi, δεν θα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική iO Origin.

Ωστόσο, αυτό το πλαίσιο αναπτύχθηκε υπό την ηγεσία μιας κινεζικής ομάδας. Σύμφωνα με την Audi, η ADP μείωσε τον χρόνο κυκλοφορίας των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά περισσότερο από 30%. Προηγουμένως, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, υπέφερε από τον μακρύ κύκλο κυκλοφορίας αυτοκινήτων στη δική της πλατφόρμα ΜΑΠ.

Όπως ανέφερε η Deutsche Welle China, το πρώτο αυτοκίνητο της Audi και της SAIC είναι ένα μεσαίου μεγέθους EV. Θα αποκαλυφθεί επίσημα τον Νοέμβριο. Αυτό το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Κίνα το 2025.

Η πηγή ανέφερε ότι το νέο BEV, δεν θα χρησιμοποιεί το παραδοσιακό λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων της Audi. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι εύκολο να διακρίνουμε τα BEV που αναπτύχθηκαν στην Κίνα, από τα αυτοκίνητα που προέρχονται από τη Γερμανία.

abb_img