Οι πωλήσεις υβριδικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξήθηκαν κατά 36% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Με άλλα λόγια, τα HEV και τα PHEV, είναι ένα «ασφαλές στοίχημα» αυτή τη στιγμή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, γι’ αυτό η Ford, η Toyota, η Hyundai και η Kia, αναβαθμίζουν την υβριδική τους γκάμα, για να αποκομίσουν τα αναμενόμενα οφέλη.
Ωστόσο, από τη μακρά λίστα των κατασκευαστών αυτοκινήτων που προσφέρουν επί του παρόντος υβριδικά και plug-in υβριδικά, η Nissan απουσιάζει σημαντικά. Ναι, καλά διαβάσατε, η Nissan δεν πουλά ούτε ένα αυτοκίνητο με ηλεκτρική υποβοήθηση στις Ηνωμένες Πολιτείες και νιώθει άβολα. Οι πωλήσεις του Rogue, του πιο δημοφιλούς μοντέλου της, μειώθηκαν κατά 24% το τρίτο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν κατά 10%.
Έτσι, η Nissan αναβαθμίζει την υβριδική της γκάμα, προσθέτοντας όχι μία, αλλά δύο υβριδικές επιλογές στο best-seller Rogue. Το πρώτο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο Nissan στις ΗΠΑ, θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στα τέλη του επόμενου έτους, σύμφωνα με τον Chief Planning Officer της Nissan Americas, Ponz Pandikuthira, ο οποίος μίλησε με το Automotive News νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
Η πρώτη έκδοση, θα είναι μια plug-in υβριδική, με τεχνολογία δανεισμένη από τον συνεργάτη της κοινοπραξίας, την Mitsubishi. Συγκεκριμένα, το Rogue PHEV θα χρησιμοποιεί παρόμοιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με αυτό που χρησιμοποιείται στο Outlander PHEV, το οποίο έχει τη μοναδική ικανότητα, να λειτουργεί τόσο ως υβριδικό σε σειρά, όσο και ως παράλληλο υβριδικό.
Στο Outlander, υπάρχει ένας εν σειρά θερμικός κινητήρας 2,4 λίτρων, που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Επιπλέον, δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας μπροστά και ένας πίσω, δημιουργούν ένα σύστημα τετρακίνησης, που μπορεί είτε να λειτουργήσει μόνο του (παράλληλο υβριδικό), είτε σε συνδυασμό με το καύσιμο (υβριδική σειρά).
Μια μπαταρία 20 κιλοβατώρων μπορεί να επαναφορτιστεί μέσω ενός από των δύο ξεχωριστών βυσμάτων φόρτισης (ένα για φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος και ένα για γρήγορη φόρτιση DC), ή αλλιώς ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει ως γεννήτρια και να στείλει ενέργεια στη μπαταρία. Η Mitsubishi είπε ότι το ευρωπαϊκό μοντέλο θα αποκτήσει μεγαλύτερη μπαταρία 22,7 kWh το επόμενο έτος και αναμένουμε ότι θα φτάσει και στις ΗΠΑ (τόσο για το Outlander όσο και για το επερχόμενο Rogue PHEV).
Η μπαταρία 20 kWh του τρέχοντος Mitsubishi Outlander προδιαγραφών ΗΠΑ, επιτρέπει μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία με βαθμολογία EPA 61 χλμ, με πλήρη φόρτιση. Μετά το Rogue PHEV, η Nissan θα παρουσιάσει ένα συμβατικό, μη-plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για το SUV. Αυτό θα έρθει στις αρχές του 2027, μαζί με έναν επανασχεδιασμό, για να διατηρείται το μοντέλο αναβαθμισμένο, αφού θα είναι επτά ετών τότε.
Σύμφωνα με το Automotive News, το ηλεκτροκίνητο Rogue, θα μπορούσε να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο Canton του Μισισιπή και όχι στη Σμύρνη του Τενεσί, όπου συναρμολογείται το θερμικό Rogue. Αυτό συμβαίνει επειδή η Nissan επενδύει στις εγκαταστάσεις της Canton, για να την ετοιμάσει για την επόμενη γενιά των πλήρως ηλεκτρικών της μοντέλων.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Nissan σχεδιάζει να λανσάρει 34 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2031, συμπεριλαμβανομένου ενός υβριδικού Pathfinder, ενός υβριδικού Infiniti QX60, δύο αμιγώς ηλεκτρικών σεντάν και τριών αμιγώς ηλεκτρικών crossover, ένα από τα οποία θα αντικαταστήσει το τρέχον χάτσμπακ Leaf.
Πηγή: insideevs.com