Το σύστημα Thor της Geely θα κάνει ντεμπούτο στο SUV Galaxy Starship 7

το σύστημα Thor νέας γενιάς, θα κάνει το ντεμπούτο του στο Geely Galaxy Starship 7 SUV, το οποίο εισήχθη στη λίστα του Υπουργείου Βιομηχανίας

Ακούστε το άρθρο

Νωρίτερα φέτος, όταν η BYD παρουσίασε την τεχνολογία της DM 5.0, μπήκε σε μια διαρκή μάχη με την Geely, για το ποιος είχε την καλύτερη τεχνολογία. Η Geely πλέον φαίνεται να είναι στα πρόθυρα της κυκλοφορίας του συστήματος Thor νέας γενιάς.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Geely Automobile Group Gan Jiayue αποκάλυψε, ότι θα κυκλοφορήσει εντός του έτους και ότι το τμήμα του κινητήρα του συστήματος PHEV, έχει θερμική απόδοση 46%. Επίσης αποκάλυψε, ότι το σύστημα προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία άνω των 2000 χλμ και ότι η κατανάλωση καυσίμου, θα είναι κάτω από τα 3,0 λίτρα/100χλμ.

Το σύστημα Thor PHEV επόμενης γενιάς της Geely θα κυκλοφορήσει σύντομα

Πιστεύεται ότι το σύστημα Thor νέας γενιάς, θα κάνει το ντεμπούτο του στο Geely Galaxy Starship 7 SUV, το οποίο εισήχθη στη λίστα του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής (MIIT), αυτόν τον μήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες του MIIT, το αυτοκίνητο έρχεται με κινητήρα BHE15-BFN 1,5 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 112 PS. Αυτό είναι πιο ισχυρό, από το σύστημα DM 5.0 της BYD με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος παράγει 101 PS. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου, που παρέχεται είτε από την SVOLT είτε από τη Sunwoda Electronic.

Το απόλυτο βάρος του Geely Galaxy Starship 7 SUV PHEV, είναι είτε 1724 kg είτε 1790 kg, ανάλογα με την έκδοση. Πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους SUV, με διαστάσεις 4740, 1905, και 1685 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και μεταξόνιο 2755 χλστ.

Ο Gan Jiayue σχολίασε το σύστημα Thor νέας γενιάς στο Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας 2024.

Το σύστημα Thor PHEV επόμενης γενιάς της Geely θα κυκλοφορήσει σύντομα

Αναφέρθηκαν επίσης και άλλες τεχνολογίες της Geely. Η εταιρεία ισχυρίζεται, ότι διαθέτει τον πρώτο πάγκο δοκιμής κινητήρα μετάδοσης κίνησης εξαιρετικά υψηλής απόδοσης στον κόσμο, με ταχύτητα έως και 30.000 r/min, που καλύπτει μια πλατφόρμα τάσης από 0 έως 1200 V. Αυτό παρέχει υψηλή δυναμική απόκριση, χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή ακρίβεια δοκιμής.

Επιπλέον, η Geely διαθέτει την μπαταρία τελευταίας γενιάς Aegis short blade, που είναι κυψέλες φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Η Geely φαίνεται να τοποθετείται ως ηγέτης στην τεχνολογία νέων ενεργειακών οχημάτων, επιζητώντας να κερδίσει τη μάχη με την BYD.

abb_img