Η οικογένεια ενός όγκου της γενιάς T7, ήταν η πρώτη στον Όμιλο Volkswagen, που δοκίμασε ένα νέο υβριδικό σύστημα τετρακίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 TSI evo2, με μέγιστη συνολική απόδοση 251 ίππων και 350 Nm ροπής.
Το Volkswagen Multivan της γενιάς T7 στην πλατφόρμα MQB, έκανε το ντεμπούτο του το 2021, ως plug-in υβριδικό. Αρχικά, το plug-in υβριδικό, που ονομάζεται eHybrid, συνδυάστηκε μόνο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, αποτελούταν από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα εμφυτευμένο σε κιβώτιο DSG 6 ταχυτήτων, με μέγιστη συνολική απόδοση 218 ίππους και 350 Nm ροπής.
Μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 10,4 kWh έκανε δυνατή την οδήγηση έως και 50 χλμ με μία μόνο φόρτιση, χωρίς να ανάψετε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης, προσφερόταν στο T7 Multivan μέχρι το 2023 και τώρα έχει αντικατασταθεί από τη νέα μονάδα eHybrid 4Motion.
Η μονάδα μετάδοσης κίνησης eHybrid 4Motion, παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο σε έκθεση στο Αννόβερο, αλλά μόλις αυτή την εβδομάδα η Volkswagen, αποκάλυψε όλα τα χαρακτηριστικά της και ανακοίνωσε την έναρξη παραγγελιών. Η νέα μονάδα, αποτελείται από τρεις κινητήρες. Οι μπροστινοί τροχοί κινούνται από έναν ισχυρότερο βενζινοκινητήρα 1.5 TSI evo2 (177 ίππων) και ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG DQ400e evo 6 σχέσεων, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων.
Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους, βρίσκεται στον πίσω άξονα και είναι ενσωματωμένος στη γεωμετρία της πίσω ημι-ανεξάρτητης ανάρτησης με εγκάρσια δοκό στρέψης. Μηχανικά, οι μπροστινές και οι πίσω μονάδες, δεν συνδέονται μεταξύ τους και η συνοχή της λειτουργίας τους, εξασφαλίζεται ηλεκτρονικά. Η μέγιστη συνολική ισχύς είναι 251 ίπποι και 350 Nm ροπής.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας του eHybrid 4Motion, έχει αυξηθεί στα 19,7 kWh, ενώ η μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση χωρίς ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχει αυξηθεί στα 95 χλμ στον κύκλο WLTP. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης της μπαταρίας είναι 50 kW. Το Multivan eHybrid 4Motion, ξεκινά πάντα με τον κινητήρα σβηστό, εκτός εάν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -28°C.
Σε ταχύτητες έως και 65 χλμ./ώρα, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι πάντα ενεργός. Η μέγιστη ταχύτητα χωρίς να ανάψετε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα, ενώ σε υβριδική λειτουργία είναι 200 χλμ./ώρα.
Η τετρακίνηση στο Volkswagen Multivan eHybrid 4Motion, είναι διαθέσιμη ακόμη και με αποφορτισμένη μπαταρία, οπότε ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας, μεταβαίνει σε λειτουργία γεννήτριας και τροφοδοτεί τον πίσω. Είναι σαφές ότι αυτό δεν είναι ένα ενεργειακά αποδοτικό σχέδιο, αλλά θα βοηθήσει το αυτοκίνητο να ξεφύγει κάτω από αντίξοες οδικές συνθήκες.
Σε συνδυασμό με το σύστημα μετάδοσης κίνησης eHybrid 4Motion, το μίνι βαν είναι εξοπλισμένο με κλιματισμό και μπορεί να λειτουργήσει για 10 λεπτά με μπαταρία, ή 30 λεπτά, εάν το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο σε σταθμό φόρτισης. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό από απόσταση, χρησιμοποιώντας μια ειδική εφαρμογή smartphone.
Το Volkswagen Multivan eHybrid 4Motion, μπορεί να παραγγελθεί τόσο σε στάνταρ κοντό αμάξωμα (συνολικό μήκος 4973 χλστ) όσο και σε μακρύ (συνολικό μήκος 5173 χλστ), ενώ οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 70.669 ευρώ. Το «τροχόσπιτο» California της Volkswagen με το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, κοστίζει από 77.773 ευρώ.