Δεν είναι μυστικό ότι το 2024, η Hyundai κατασκευάζει μερικά από τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα που μπορείτε να αγοράσετε. Το πρόβλημα είναι ότι η αγορά ενός, σημαίνει συνεργασία με το διαβόητο δυσκίνητο δίκτυο Αμερικανών εμπόρων αυτοκινήτων της Hyundai. Επομένως, εάν προτιμάτε να ρισκάρετε στο Amazon και ζείτε σε μία από τις 48 πόλεις των ΗΠΑ που συμμετέχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα, η νέα πλατφόρμα Amazon Autos που κυκλοφόρησε πρόσφατα, είναι για εσάς.
Με απλά λόγια, το όνειρο έγινε επιτέλους πραγματικότητα. Έχετε τώρα τη δυνατότητα να διαλέξετε το αυτοκίνητο που θέλετε και να κανονίσετε τη χρηματοδότηση, την ηλεκτρονική υπογραφή και τις επιλογές πώλησης και παράδοσης εντελώς διαδικτυακά, χωρίς να χρειάζεται να πάτε σε «φυσική» αντιπροσωπεία, μέχρι να έρθει η ώρα να πάρετε το νέο σας αυτοκίνητο στο σπίτι. Είναι μια αγοραστική εμπειρία, που απολαμβάνουν εδώ και χρόνια οι λάτρεις των startup αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Tesla και η Rivian, αλλά τώρα έρχεται και σε μια παραδοσιακή κορεάτικη εταιρεία αυτοκινήτων.
Η Amazon Autos συνεργάζεται με συμμετέχοντες αντιπροσώπους σε 48 πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Όστιν, το Μαϊάμι, το Ντάλας, το Ντένβερ, το Σιάτλ, το Σαν Φρανσίσκο και άλλες. Προς το παρόν, οι επιλογές περιορίζονται στα αυτοκίνητα της Hyundai, καθώς ανακοινώθηκε ως ο εναρκτήριος συνεργάτης πωλήσεων, πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Ωστόσο, αυτό περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών, υβριδικών και θερμικών αυτοκινήτων από την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. Επιπλέον, έρχονται στο μέλλον περισσότερες επιλογές.
«Συνεχίζουμε να προσθέτουμε περισσότερες αντιπροσωπείες Hyundai και το επόμενο έτος, θα παρουσιάσουμε επιπλέον κατασκευαστές, μάρκες, πόλεις και νέες λειτουργίες», ανέφεραν αξιωματούχοι της Amazon σε δήλωση τους. «Με το Amazon Autos, οι πελάτες έχουν μια απλή, ολοκληρωμένη διαδικτυακή εμπειρία, για να αγοράσουν το επόμενο όχημά τους». Ακριβώς όπως η αγορά οτιδήποτε άλλου στο Amazon, η διαδικασία φαίνεται μάλλον απλή και απρόσκοπτη.
Όταν κάνετε κλικ στην επιλογή «Αγοράστε διαθέσιμα αυτοκίνητα», σας δίνεται μια λίστα με τα διαθέσιμα μοντέλα Hyundai κοντά σας, συμπληρωμένη με φωτογραφίες, όπως ακριβώς θα βλέπατε στο Cars.com, το AutoTrader ή αλλού. Αλλά αυτές οι πλατφόρμες είναι για περιήγηση. Το Amazon είναι για αγορά.
Αφού κάνετε αναζήτηση για το αυτοκίνητο που θέλετε και φιλτράρετε διάφορα χρώματα, χαρακτηριστικά και επιλογές, κάνετε κλικ στην επιλογή «έναρξη αγοράς» και μεταφέρεστε σε ένα παράθυρο όπου σας ζητείται να κανονίσετε τη χρηματοδότηση, ή να πληρώσετε πλήρως. (Η μίσθωση, δυστυχώς, δεν φαίνεται να αποτελεί επιλογή προς το παρόν, πράγμα που σημαίνει ότι πολλές από τις μεγάλες προσφορές που έχουμε δει στα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai, πρέπει να εξασφαλιστούν σε αντιπροσωπεία).
Μετά από αυτό, μπορείτε να υπολογίσετε την αξία συναλλαγών σας, να ορίσετε την προκαταβολή και τις μηνιαίες πληρωμές, να υποβάλετε αίτηση για πίστωση στο διαδίκτυο, εάν χρειάζεται, να ανεβάσετε τα έγγραφά σας, να υπογράψετε τα συμβόλαια και στη συνέχεια να κανονίσετε μια παραλαβή, από τον τοπικό αντιπρόσωπο της Hyundai. Θεωρητικά, αυτό μπορεί να γίνει σε λιγότερο από μισή ώρα, σε αντίθεση με τη «μακροχρόνια», πολύωρη διαδικασία, που συνήθως συνεπάγεται η αγορά από έναν αντιπρόσωπο.
Ένα άλλο πλεονέκτημα του να κάνεις πράγματα με αυτόν τον τρόπο, είναι η διαφάνεια των τιμών. «Η τιμή που βλέπουν οι πελάτες κατά το check-out, είναι η τιμή που πληρώνουν, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών», δήλωσαν αξιωματούχοι της Amazon. Όταν παραλαμβάνετε το αυτοκίνητο, ο αντιπρόσωπός σας, ελπίζει να αρχίσει να χτίζει μια σχέση μαζί σας, για να βεβαιωθεί ότι είστε ευχαριστημένοι και ότι έχετε καλύψει τυχόν ερωτήσεις και ανάγκες για το σέρβις.
Αυτός είναι ένας τομέας όπου η Hyundai έχει δυσκολευτεί συχνά στη σύγχρονη εποχή. Ενώ η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία έχει μετατραπεί από μια οικονομική μάρκα σε μια μάρκα παγκόσμιας κλάσης όπως η Toyota, η Volkswagen και η Tesla, συχνά υφίσταται την απογοητευτική φήμη του δικτύου αντιπροσώπων της στις ΗΠΑ.
Η Hyundai δεν μπορεί να προχωρήσει πλήρως σε πωλήσεις μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ, επειδή δεσμεύεται από συμφωνίες franchise με το υπάρχον δίκτυο αντιπροσώπων της και η νομική διαμάχη μεταξύ των αντιπροσώπων και της αυτοκινητοβιομηχανίας φέρεται να εμπόδισε σε κάποιο βαθμό την κυκλοφορία της πλατφόρμας.
Ωστόσο, είναι όλο και πιο περίεργο το γεγονός, ότι ένα νέο αυτοκίνητο, είναι ένα από τα λίγα πράγματα που δεν μπορείτε να αγοράσετε online το 2024. Οι προσπάθειες της Amazon εδώ, θα μπορούσαν να βοηθήσουν πολύ προς την επίλυση αυτού του προβλήματος, ειδικά καθώς περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων προστίθενται στο μείγμα.