Toyota: Δημιουργεί αλυσίδα παραγωγής κυψελών καυσίμου στην Κίνα

Η Toyota και οι συνεργάτες της άνοιξαν ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για κυψέλες καυσίμου και μια μονάδα παραγωγής στο Πεκίνο.

Ακούστε το άρθρο

Η Toyota και οι συνεργάτες της άνοιξαν ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για κυψέλες καυσίμου και μια μονάδα παραγωγής στο Πεκίνο. Αρχικά, περίπου 10.000 μονάδες κυψελών καυσίμου θα κατασκευάζονται εκεί κάθε χρόνο. Το κέντρο θα επικεντρωθεί στα επαγγελματικά οχήματα.

Η εταιρεία ξεκίνησε τις κατασκευαστικές εργασίες για το νέο κέντρο κυψελών καυσίμου τον Οκτώβριο του 2022. Εκτός από τα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης και τις εγκαταστάσεις παραγωγής, η τοποθεσία στην Περιοχή Οικονομικής Τεχνολογικής Ανάπτυξης του Πεκίνου, περιλαμβάνει επίσης σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Όπως ανακοίνωσε η Toyota China στα εγκαίνια της εγκατάστασης, περίπου 10.000 συστήματα κυψελών καυσίμου και στοίβες μπορούν να παράγονται ετησίως, στο πρώτο στάδιο επέκτασης σε 44.000 τετραγωνικά μέτρα. Η επέκταση στα 113.000 τετραγωνικά μέτρα έχει ήδη προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2026.

Οι δύο κινεζικές κοινοπραξίες κυψελών καυσίμου της εταιρείας για επαγγελματικά οχήματα, η United Fuel Cell System R&D και η Toyota Sinohytec Fuel Cell, έχουν επενδύσει στο εργοστάσιο. Η εταιρεία ανέφερε στην τελετή θεμελίωσης, ότι η επένδυση θα ανέλθει σε περίπου 8 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ).

Και οι δύο εταιρείες εδρεύουν επίσης στο Πεκίνο. Η United Fuel Cell System ιδρύθηκε το 2020 από την Toyota με τις FAW, Dongfeng, GAC, BAIC και SinoHytec. Τον Ιούνιο του 2021 ιδρύθηκε η δεύτερη κοινοπραξία, η Toyota Sinohytec Fuel Cell (μόνο με συνεργάτη τη SinoHytec). Η πρώτη εταιρεία επικεντρώνεται στην έρευνα και ανάπτυξη και η δεύτερη στην παραγωγή και την ανάπτυξη της αγοράς.

Σύμφωνα με την Toyota China, το νέο εργοστάσιο θα χρησιμοποιήσει τα ερευνητικά αποτελέσματα της United Fuel Cell System R&D, για την ανάπτυξη νέων συστημάτων κυψελών καυσίμου και στοίβες που επικεντρώνονται σε επαγγελματικά οχήματα. Η Toyota Sinohytec Fuel Cell, θα είναι υπεύθυνη για την επόμενη παραγωγή.

Στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αλυσίδας παραγωγής κυψελών καυσίμου για την κινεζική αγορά. «Η τεχνολογία υδρογόνου, χρησιμοποιείται στην κινεζική αγορά σε πολλές εφαρμογές όπως λεωφορεία και φορτηγά βαρέως τύπου, ψυκτικές αλυσίδες, logistics και άλλες εφαρμογές που αναπτύσσονται με εκπληκτικό ρυθμό», λέει ο Tatsuro Ueda, Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota China.

Πηγές: yicaiglobal.com , toyota.com.cn

 

abb_img