Η Volkswagen Commercial Vehicles επεκτείνει τη γκάμα μοντέλων του ID. Buzz προς τα πάνω και προς τα κάτω με πέντε νέα μοντέλα ηλεκτρικών βαν, συμπεριλαμβανομένης μιας παραλλαγής AWD καθώς και μιας βασικής έκδοσης που διατίθεται κάτω από τα 50.000 €.
Μετά το ντεμπούτο του πισωκίνητου ID. Buzz με το μακρύ μεταξόνιο, πέντε ακόμη νέα μοντέλα προστέθηκαν τώρα στη γκάμα: το all-wheel-drive ID. Buzz GTX με κοντό και μακρύ μεταξόνιο και δυνατότητα επιλογής μπαταρίας 79 ή 86 kWh, το ID. Buzz Cargo ως έκδοση AWD 4MOTION, η οποία διαθέτει μπαταρία 79 kWh και δύο νέα μοντέλα εισαγωγικού επιπέδου ID. Buzz Pure και Freestyle που και τα δύο λειτουργούν με νέα μπαταρία 59 kWh.
Η νέα έκδοση τετρακίνησης, η οποία ονομάζεται «4MOTION», διαθέτει εντυπωσιακή ισχύ συστήματος 340 PS, επιτρέποντας στο όχημα να ρυμουλκεί ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 1.800 kg. Οι προπωλήσεις των μοντέλων GTX και του all-wheel-drive Cargo ξεκινούν σήμερα, 21 Αυγούστου. Σύμφωνα με την VW Commerical Vehicles, τα νέα βασικά μοντέλα Pure και Freestyle, θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία και διαμόρφωση online από τις 3 Σεπτεμβρίου.
Το Volkswagen Buzz με μακρύ μεταξόνιο και με έως και επτά θέσεις παράγεται στο Ανόβερο εδώ και μερικές εβδομάδες. Σε αυτή την έκδοση, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 25 εκατοστά στα 3,25 μέτρα, καθιστώντας το μήκος 4,96 αντί για 4,71 μέτρα. Όπως και το Buzz με το κοντό μεταξόνιο, η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα APP0550 με ισχύ 285 PS.
Ωστόσο, η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο διαθέτει μπαταρία 86 kWh για έως και 487 χιλιόμετρα αυτονομίας, σύμφωνα με το WLTP. Η έκδοση με κοντό μεταξόνιο έχει 79 kWh, με μέγιστη αυτονομία WLTP 461 χιλιόμετρα. Το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος της έκδοσης με μακρύ μεταξόνιο αυξάνεται από 3.000 σε 3.125 κιλά.
Με τις εκδόσεις Pure και Freestyle, η VW Commercial Vehicles, επεκτείνει τώρα τη γκάμα προς τα κάτω. Το δίδυμο κοστίζει σημαντικά λιγότερο (Pure: από 54.127 ευρώ, Freestyle: από 49.998 ευρώ), αλλά έχει επίσης «αδυνατίσει» τεχνικά.
Για παράδειγμα, ο κατασκευαστής εισάγει μια μικρή μπαταρία με 59 kWh στις νέες βασικές εκδόσεις. Η κίνηση στους πίσω τροχούς έχει απόδοση 170 PS και η αυτονομία έχει μειωθεί στα 330 χλμ σύμφωνα με το WLTP. Η ισχύς φόρτισης DC έχει επίσης μειωθεί στα 165 kW.
Υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο παραλλαγών όσον αφορά τον εξοπλισμό: το Buzz Freestyle χαρακτηρίζεται από μαύρο φύλλο στο κάτω μέρος των θυρών, σκουρόχρωμους προφυλακτήρες και ζάντες 18 ιντσών με ασημί πλήρη καλύμματα. Το τυπικό χρώμα είναι «Candy white».
Η νέα έκδοση Pure που τοποθετείται πάνω από αυτό, βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τα μοντέλα Pro σε υψηλότερη θέση όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης ex-works. Ο βασικός εξοπλισμός, περιλαμβάνει επίσης χαρακτηριστικά όπως αυτόματο κλιματισμό, πτυσσόμενα τραπέζια στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, προβολείς και πίσω φώτα LED.
Η Volkswagen λανσάρει το GTX στα δύο μήκη που περιγράφονται παραπάνω. Η μικρή έκδοση φιλοξενεί την μπαταρία 79 kWh και η μεγάλη έκδοση την μπαταρία 86 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις, το σπορ van MEB, διαθέτει δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα και έτσι επιτυγχάνει ισχύ 340 PS. Τα νέα κορυφαία μοντέλα έχουν αυτονομία 423 και 475 χλμ αντίστοιχα, και κοστίζουν από 73.102 και 74.928 ευρώ.
Η Volkswagen Commercial Vehicles δίνει έμφαση στον «αποκλειστικό εξωτερικό και εσωτερικό εξοπλισμό» του GTX και τονίζει ότι το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για επιδόσεις και υψηλά φορτία έλξης με τρέιλερ. Το Buzz GTX με μπαταρία 79 kWh επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης είναι έως και 1.800 kg (φρεναρισμένο, σε κλίση 12%).
Η έκδοση Cargo μπορεί να διαμορφωθεί και να παραγγελθεί από 50.355 ευρώ. Ωστόσο, αυτή είναι η καθαρή τιμή. Συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19 τοις εκατό, η τιμή θα είναι 59.922 ευρώ. Το Buzz Cargo με τετρακίνηση έχει ισχύ 340 PS όπως τα μοντέλα GTX, αλλά προσφέρει μόνο την επιλογή μπαταρίας 79 kWh για αυτονομία έως και 432 χλμ. Η φόρτιση συνεχούς ρεύματος είναι δυνατή με έως και 185 kW και η μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης των 1.800 kg ισχύει και εδώ με φρένα.
Πηγή: vw-presse.de