Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen, πιστεύουν ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν έχουν πει ακόμα και την τελευταία τους λέξη. Ούτε και πνέουν τα λοίσθια. Παρά και το δυστοπικό κλίμα στην οικονομία. Αλλά και τα αργά βήματα που γίνονται για την υποστήριξή της ηλεκτροκίνησης, σε επίπεδο υποδομών. Η ηλεκτροκίνηση, πόντο-πόντο, συνεχίζει έτσι να κερδίζει έδαφος στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων. Αλλά η στιγμή όπου και τα καθαρόαιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα έχουν την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις, αργεί μάλλον αρκετά ακόμα.
Στο ίδιο μήκος κύματος με αυτό, δείχνει και να είναι συντονισμένη η Volkswagen. Μια απο τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης. Και της οποίας ο οικονομικός διευθυντής δήλωσε ότι: Η εταιρεία πρόκειται και να διοχετεύσει το ένα τρίτο των επενδύσεών της, στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και με την γλώσσα των αριθμών, αυτό σημαίνει περίπου τα 60 δις ευρώ. Με τα υπόλοιπα 180 δις, να πηγαίνουν φυσικά έτσι στην ηλεκτροκίνηση, τις υποδομές της, αλλά και την ψηφιοποίηση.
Ο CFO και COO του Volkswagen Group, Arno Antlitz είπε σχετικά: «Το μέλλον και είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρελθόν δεν έχει τελειώσει. Πρόκειται έτσι για το ένα τρίτο των κεφαλαίων και το ποσό αυτό και θα παραμείνει στο ένα τρίτο. Το ένα τρίτο, θα εξακολουθήσει και να διατίθεται για να διατηρήσουμε έτσι ανταγωνιστικά τα αυτοκίνητά μας, με κινητήρες εσωτερικής καύσης».
Αλλά στην ίδια πλευρά της VW, βρίσκεται συνταγμένη και η Mercedes. Η οποία και έχει ανακοινώσει, ότι σχεδιάζει και θα συνεχίσει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και την επόμενη δεκαετία.