Η Volkswagen αποφάσισε να μειώσει την παραγωγή των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων και υπάρχει λόγος. Ποιος είναι αυτός; Μα οι αγοραστές, οι οποίοι εμφανίζονται διστακτικοί και απρόθυμοι να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η γερμανική εταιρεία «παρατηρεί» ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι οι αναμενόμενες και αποφάσισε να πράξει ανάλογα.
Πιο συγκεκριμένα, αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσιά της. Ειδικότερα, η Volkswagen θα βάλει φρένο στις γραμμές συναρμολόγησης των ηλεκτρικών μοντέλων της, στο εργοστάσιο που εδρεύει στο Έμντεν στη Βορειοδυτική Γερμανία. Ωστόσο, δεν θα την σταματήσει δια παντός, αλλά για κάποιες ημέρες.
Volkswagen «καλεί» Tesla για το πρότυπο φόρτισης NACS
Καλοκαιρινή ραστώνη… μία εβδομάδα παραπάνω
Πιο αναλυτικά, η γερμανική μάρκα κάθε χρόνο σταματάει την παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων της και όχι μόνο, για 3 εβδομάδες, κυρίως λόγω καλοκαιριού. Ωστόσο, φέτος το … διάλλειμα εν όψει καλοκαιρινών διακοπών θα διαρκέσει μία εβδομάδα παραπάνω. Επιπλέον, μία από τις 3 βάρδιες του εργοστασίου σταματά για τις 2 πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου.
Παράλληλα, η εταιρεία προέβη σε μία ακόμη ανακοίνωση. Πιο συγκεκριμένα, γνωστοποίησε ότι δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις των 300 από τους 1.500 προσωρινούς υπαλλήλους του εργοστασίου, οι οποίες λήγουν τον Αύγουστο.
Η εν λόγω διακοπή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του εργοστασίου κατά 30%. Μάλιστα, αυτό σημαίνει ότι η παραγωγή του νέου VW ID.7 δεν θα ξεκινήσει τον Ιούλιο, όπως ήταν προγραμματισμένο. Η έναρξη θα γίνει αργότερα εντός του 2023 και ειδικότερα προς τα τέλη του έτους.
Volkswagen ID.7: Παίρνει πρωτάθλημα στην… αυτονομία!
Δριμύ… «κατηγορώ» της Volkswagen προς τους πελάτες
Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, το κλείσιμο του εργοστασίου για περισσότερες ημέρες έχει να κάνει με τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, η Volkswagen κατηγορεί τους αγοραστές για την απροθυμία που επιδεικνύουν σε ότι αφορά την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Μάλιστα, τα λεγόμενα του επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων του εργοστασίου, Manfred Wulff, εκφράζουν ακριβώς αυτό:
«Βιώνουμε έντονη απροθυμία πελατών στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είμαστε σίγουροι ότι η χρήση του εργοστασίου θα αυξηθεί ξανά με την κυκλοφορία του ID.7 στο τέλος του έτους».
Volkswagen Group: Αύξηση 65% στις πωλήσεις ηλεκτρικών
Μικρότερη ζήτηση λόγω διακοπής επιδοτήσεων
Η VW έχει επενδύσει στο εργοστάσιο του Έμντεν περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Όπως είναι φυσικό, το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές διστάζουν και δεν προχωρούν στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων προκαλεί προβλήματα και ανησυχίες.
Να σημειώσουμε επίσης ότι, η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μειώθηκε μετά τη διακοπή ή τη μείωση των επιδοτήσεων σε χώρες όπως η Γερμανία, η Σουηδία και η Γαλλία. Τέλος, σε ότι αφορά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στο εργοστάσιο, αυτή συνεχίζει κανονικά προς το παρόν.