Η Volkswagen παρουσίασε το νέο και προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Ωστόσο, το Volkswagen ID. 2all είναι ακόμη σε μορφή πρωτότυπου, αν και δεν πρέπει να απέχει πολύ από την… πραγματικότητα. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, το ID. 2all παρουσιάζει και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα της. Αν όλα πάνε καλά, η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής, θα λάβει χώρα το 2025.
Επιπλέον, η τιμή για την αρχική έκδοση του Volkswagen ID. 2all δεν θα ξεπερνά τα 25.000 ευρώ. Μάλιστα, θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, νέες τεχνολογίες, ενώ παράλληλα θα είναι ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές. Ωστόσο, η σχεδίασή του δεν διαθέτει υπερβολές, ακολουθώντας τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας. Το μήκος του ID. 2all ξεπερνά ελάχιστα τα 4 μέτρα, το πλάτος είναι 1.812 χιλιοστά, το ύψος 1.530 χιλιοστά, έχοντας μεταξόνιο 2.600 χιλιοστά.
Test Drive || Volkswagen ID.5 Pro Performance: Ηλεκτρο-sport!
Το Volkswagen ID. 2all «μαρτυρά» τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της
Όπως προαναφέραμε, σχεδιαστικά το ID. 2all δεν έχει «εξάρσεις», διατηρώντας τη σοβαρή εικόνα των μοντέλων της γερμανικής φίρμας. Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε ότι ένα στοιχείο της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας είναι η σχεδίαση της τρίτης κολώνας του αμαξώματος. Το εμπρός τμήμα του ID. 2all διαθέτει μία ενιαία μάσκα, η οποία ενσωματώνει τα φωτιστικά σώματα. Φυσικά, στο κέντρο της διατηρεί το λογότυπο της μάρκας, όμως διαθέτει μία λωρίδα LED με σκοπό να «ενώσει» τα εμπρός φανάρια.
Επιπλέον, το καπό στις άκρες του έχει έντονα χαρακτηριστικά, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει από τα μυώδη εμπρός φτερά. Στο πλαϊνό τμήμα εντοπίζουμε την ιδιαίτερη σχεδίαση των βάσεων των καθρεπτών, καθώς και την απουσία χειρολαβής για τις πίσω πόρτες. Στο πίσω μέρος, συναντάμε ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED, το οποίο είναι ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Μάλιστα, προσδίδει μία δυναμική εικόνα στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο της Volkswagen.
Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!
Τεχνολογικά προηγμένο και ευρύχωρο εσωτερικό για το Volkswagen ID. 2all
Παρατηρώντας το εσωτερικό του Volkswagen ID. 2all, αντικρίζεις μία τεχνολογικά προηγμένη εικόνα, επίσης, χωρίς υπερβολές. Το ταμπλό διαθέτει δύο επίπεδα, τα οποία φιλοξενούν και τις δύο ευμεγέθεις έγχρωμες οθόνες. Προφανώς, η πρώτη μπροστά από τον οδηγό, αφορά τον πίνακα οργάνων και η δεύτερη στο κέντρο αναλαμβάνει τις ενδείξεις του συστήματος infotainment. Μάλιστα, για το τελευταίο, ο χειρισμός του είναι εφικτός μέσω της αφής ή του περιστροφικού διακόπτης στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Volkswagen ID. Buzz GTX: Έρχεται με 340 ίππους!
Από πλευράς χώρων, η Volkswagen δήλωσε ότι το ID. 2all θα είναι τόσο ευρύχωρο όσο ένα Golf. Μάλιστα, για τις αποσκευές των επιβατών, διαθέσιμος είναι ένας χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 490 λίτρα. Επιπλέον, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, η χωρητικότητα φτάνει τα 1.330 λίτρα, καλύπτοντας μεγαλύτερες ανάγκες μεταφοράς.
Με 226 ίππους και βάση τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB Entry
Το Volkswagen ID. 2all είναι το πρώτο προσθιοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MEB Entry. Επιπλέον, το σύστημα κίνησής του χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 226 ίππους. Από πλευράς επιδόσεων, για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, το ID. 2all θα χρειάζεται λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Τέλος, η τελική ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα, όπως έχουμε δει και σε άλλα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Σε υψηλά επίπεδα είναι και το νούμερο της αυτονομίας που δηλώνει η γερμανική φίρμα, η οποία φτάνει τα 450 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. Μάλιστα, σημαντικά γρήγορη είναι και η φόρτιση της μπαταρίας του μοντέλου, μιας και από το 10% έως το 80% θα χρειάζεται μόλις 20 λεπτά. Φυσικά, για να είναι εφικτός τέτοιος χρόνος, θα πρέπει να γίνει χρήση ανάλογου ταχυφορτιστή.
Volkswagen ID.7: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό sedan της VW
Στα σκαριά ηλεκτρικό μοντέλο με 20.000 ευρώ και νέο ηλεκτρικό SUV
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Volkswagen, η μάρκα θα παρουσιάσει στην αγορά 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια. Μέχρι στιγμής έχουμε δει το ανανεωμένο ID.3, καθώς περιμένουμε και τη «γρήγορη» έκδοση GTX του ID. Buzz. Επιπλέον, σε αναμονή είναι και το μεγάλο ID.7, όπως και το πιο μακρύ ID. Buzz.
Ωστόσο, η φίρμα ετοιμάζει ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό SUV το 2026, το οποίο θα έχει compact διαστάσεις. Τέλος, θα δούμε και ένα φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο, με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. Η Volkswagen σχεδιάζει έως το 2030, οι ετήσιες πωλήσεις της στην Ευρώπη, να αφορούν 80% αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.