Το αναθεωρημένο σύνολο κανόνων «EU6e», είπε ο Schäfer της VW, «δεν είναι τόσο τρελό όσο θεωρήθηκε αρχικά» και ως εκ τούτου το «Polo θα συνεχίσει». Επομένως, ο αντίπαλος του Renault Clio μπορεί να επιβιώσει “σίγουρα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας”, σύμφωνα με τον Schäfer.
«Θα το διατηρήσουμε φρέσκο», είπε, υπονοώντας έναν ουσιαστικό γύρο ενημερώσεων μεσοπρόθεσμα για να το φέρει τεχνολογικά σε συμφωνία με τους νεότερους συναδέλφους του. “Το αυτοκίνητο τρέχει καλά. Είναι μια καλή είσοδος στη μάρκα.”
Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι κανόνες εκπομπών που απειλούν την εμπορική βιωσιμότητα του Polo, πρόσθεσε. «Η EU7 έχει γίνει με λογικό τρόπο. Προσθέτει κόστος στο όχημα, αλλά όχι πολύ τρελό», είπε.
“Αυτό που προσθέτει τρομερά κόστος, είναι ο γενικός κανονισμός ασφάλειας 2. Που επιβάλλει εσωτερικές κάμερες και μερικά πράγματα που πρέπει να προσθέσετε στην πλατφόρμα. Αυτή είναι λοιπόν η πραγματική περιπλοκή, αλλά το κάναμε τώρα σε όλες τις επωνυμίες και νομίζω ότι μπορούμε συνέχισε.”
Το Polo κοστίζει επί του παρόντος από 24.000 ευρώ σε βασική έκδοση Life. Περίπου 520 ευρώ περισσότερο, από το στενά συγγενικό Skoda Fabia. Και περίπου 3.500 ευρώ, περισσότερο από το Clio. Αλλά παραμένει μακράν το φθηνότερο μοντέλο στην οικογένεια της Volkswagen.
Πηγή: Autocar