Η Volvo με την επένδυση στην carwow θα αποκομίσει γνώσεις στις online πωλήσεις, την εισροή πελατών και τη δημιουργία περιεχομένου. Τις γνώσεις, λοιπόν, αυτές θα χρησιμοποιήσει στο μετασχηματισμό της με άξονα τις online και απευθείας σχέσεις με τον πελάτη.
Το επόμενο, μάλιστα, βήμα στη συνεργασία μεταξύ των 2 εταιρειών είναι η συμμετοχή της σουηδικής φίρμας στο μετοχικό κεφάλαιο της carwow. Το στάδιο αυτό περιλαμβάνει συνεργασίες στη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, αλλά και αύξηση επισκέψεων και ενδιαφέροντος για αγορά από την Volvo Cars και τους επίσημους διανομείς της.
Vοlvo: Σημαντική επένδυση στα βιώσιμα υλικά
Η Volvo και οι online πωλήσεις
Η στροφή της Volvo στις online πωλήσεις έχει σχέση με τη φιλοδοξία της εξέλιξης της σε κορυφαία εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030. Για αυτό τον λόγο, την στρατηγική της διαμορφώνουν οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές και οι τάσεις του κλάδου.
Η προσήλωση της εταιρείας στις online πωλήσεις και τις απευθείας σχέσεις με τον πελάτη, περιλαμβάνει τη δημιουργία μίας απλής και απροβλημάτιστης εμπειρίας για την παραγγελία προϊόντων και υπηρεσιών Volvo. Επιπλέον, την εμπειρία χαρακτηρίζουν η διαφανής τιμολόγηση, οι προϊοντικές πληροφορίες, αλλά και η ακρίβεια στους χρόνους παράδοσης μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματός.
Vοlvo: To νέο ηλεκτρικό της SUV είναι στα σκαριά!
Λίγα λόγια για την carwow
Η carwow αποτελεί μία από τις κορυφαίες online πλατφόρμες αγοράς νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ισπανία. Ακόμη, εδρεύει στο Λονδίνο και απασχολεί πάνω από 400 ανθρώπους ανά την Ευρώπη.
Ξεκίνησε, μάλιστα, ως πλατφόρμα συλλογής κριτικών και έγινε ένα από τα πιο επιδραστικά ονόματα στα μέσα ενημέρωσης για το αυτοκίνητο. Τέλος, το κανάλι της για αυτοκίνητα στο YouTube έχει πάνω από 6 εκατομμύρια συνδρομητές.
Volvo: Ανανέωση για τα XC40 Recharge και C40 Recharge
Ο Lex Kerssemakers, επικεφαλής παγκόσμιων εμπορικών λειτουργιών στη Volvo Cars δήλωσε:
«Οι ανεξάρτητες πλατφόρμες αγοράς παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε καταναλωτικό τομέα, συμπεριλαμβανομένου του ανταγωνιστικού κλάδου, στον οποίο κινείται η Volvo. Ανήκουμε, λοιπόν, στους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που δεσμεύτηκαν να κάνουν το πέρασμα στις online πωλήσεις.
Επιπλέον, μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας, θα αποκομίσουμε πολύτιμες γνώσεις για την online αγοραστική συμπεριφορά. Η συνεργασία μας με την carwow θα συμβάλλει στην αύξηση των όγκων των πωλήσεων. Τέλος, θα προωθήσει τον στόχο της Volvo, για τον ηλεκτρονικό χαρακτήρα του 50% των πωλήσεων έως το 2025».
Vοlvo XC40 Recharge με ασύρματη φόρτιση!
Ο Alexander Petrofski, επικεφαλής του Volvo Cars Tech Fund, δήλωσε:
«Η Vοlvo Cars και η carwow έχουν τις ίδιες φιλοδοξίες: Τη μετατροπή της online αγοράς ενός αυτοκινήτου σε εύκολη και απρόσκοπτη και τη μετάβαση των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η επένδυσή μας, λοιπόν, στην carwow είναι ένα καλό παράδειγμα του πώς το Volvo Cars Tech Fund στοχεύει να υποστηρίξει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας στο σύνολό της».