Μετά την αλλαγή του χρονοδιαγράμματος στην βασική στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της Volvo;
Ο Erik Severinson, Chief Product and Strategy Officer στη Volvo Cars, στο περιθώριο της παρουσίασης των νέων ΕΧ90 και XC90 πριν λίγες ημέρες στο Γκέτεμποργκ, απάντησε σε μερικές ερωτήσεις του carselectric.gr και μας κατατόπισε για τη μελλοντική στρατηγική της μάρκας.
Η συζήτηση μας έγινε αμέσως μετά την αποκάλυψη του προέδρου Jim Rowan ότι δίνεται μια μικρή παράταση χρόνου (σ.σ.: για την οποία μόνον η Volvo δεν ευθύνεται, αλλά αυτό θα το αναλύσουμε σε άλλο άρθρο) στον στόχο για παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το 2030. Ο Severinson, σε ερώτηση μας σχετικά με εναλλακτικές «πράσινες» λύσεις μετακίνησης ανέφερε ότι η Volvo εξακολουθεί να θεωρεί πώς τελικά θα καταλήξουμε στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Ωστόσο εξετάζει τις ευκαιρίες που δίνουν τα βιοκαύσιμα στους συμβατικούς κινητήρες καύσης, περισσότερο από την περίπτωση του υδρογόνου. Και φυσικά υπενθύμισε ότι, όπως αποκάλυψε ο Rowan, έως το 2030 η μάρκα θα έχει μια πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών μοντέλων.
Ο Erik Severinson μας μίλησε και για το επόμενο πολύ σημαντικό μοντέλο της Volvo, το XC60 λέγοντας «θα το κάνουμε να διαρκέσει πολλά χρόνια με παραλλαγές όπως το αμιγώς ηλεκτρικό EX60». Και πρόσθεσε: «Με μια πιο ρεαλιστική ματιά η τεχνολογία Plug-in είναι πολύ σημαντική στον δρόμο προς την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Αυτή η ελαστικότερη προσέγγιση θα βοηθήσει στην ηλεκτρική μετάβαση με τον ρυθμό που κάθε χώρα μπορεί να ακολουθήσει. Έτσι, αν μια αγορά δεν έχει τις υποδομές ή το ενδιαφέρον για το EX90, μπορεί να επιλέξει το XC90, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχουμε κατασκευάσει ποτέ. Η Volvo είναι δυνατή στην αγορά των SUV και των Plug-in υβριδικών μοντέλων. Και ενώ αλλάξαμε λίγο τον στόχο μας για το 2030, εκείνο που δεν θα κάνουμε ποτέ είναι οποιονδήποτε συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας των οχημάτων μας».
Δέιτε ακόμα: Volvo – Η ηλεκτρική μετάβαση θα ακολουθήσει το ρυθμό κάθε αγοράς
Τέλος ο Severinson ανέφερε ότι στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού κάθε ενός από τα προϊόντα της Volvo, η μάρκα επιλέγει την αναβάθμιση τους και όχι την αλλαγή τους.