VW: Παραγγέλνει ημιαγωγούς SiC από την Onsemi

Η Onsemi θα είναι ο κύριος προμηθευτής της λύσης Power Box, η οποία αποτελεί μέρος της νέας πλατφόρμας SSP της VW.

Ακούστε το άρθρο

Ο Onsemi υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τον Όμιλο Volkswagen. Στο μέλλον, η Onsemi θα είναι ο κύριος προμηθευτής της λύσης Power Box, η οποία αποτελεί μέρος του νέου μετατροπέα έλξης του SSP της VW.

Το SSP είναι η Scalable Systems Platform πάνω στην οποία η VW σκοπεύει να λανσάρει την επόμενη ριζικά νέα γενιά των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων στην αγορά, από το 2028, όπως η ηλεκτρική ναυαρχίδα Trinity ή την ένατη γενιά του VW Golf, τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Το SSP θα χαρακτηρίζεται από χαμηλότερο κόστος, μεγαλύτερες αποστάσεις, μικρότερους χρόνους φόρτισης και αμέτρητους βοηθούς οδήγησης.

Οι μονάδες με ημιαγωγούς SiC, είναι εγκατεστημένες στο «PowerBox» του SSP σε διάφορα επίπεδα ισχύος, «από μετατροπείς υψηλής ισχύος έως μετατροπείς έλξης χαμηλής ισχύος», όπως λέει η Onsemi. Αυτό σημαίνει ότι το «PowerBox», μπορεί να εξοπλιστεί για να ταιριάζει σε μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων. Η Onsemi θα κατασκευάσει επίσης τους ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου, στο νέο εργοστάσιο στην Τσεχική Δημοκρατία.

Έτσι χρησιμοποιούνται τα νέα EliteSiC M3e MOSFET, τα οποία παρουσίασε πρόσφατα η Onsemi. Με αυτή τη νέα γενιά ημιαγωγών SiC, η Onsemi στοχεύει να συσκευάσει περισσότερη ισχύ σε ένα μικρότερο πακέτο.

«Η συμπερίληψη τριών ενσωματωμένων μονάδων μισής γέφυρας τοποθετημένων σε κανάλι ψύξης, θα βελτιώσει περαιτέρω την απόδοση του συστήματος, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική διαχείριση της θερμότητας από τον ημιαγωγό, στο περίβλημα του ψυκτικού.

Αυτό οδηγεί σε καλύτερη απόδοση, βελτιωμένο έλεγχο θερμότητας και αυξημένη απόδοση, επιτρέποντας στα EV να οδηγούν περαιτέρω με μία μόνο φόρτιση», εξηγεί η Onsemi. Και: Η VW θα πρέπει να μπορεί «να μεταβεί εύκολα σε μελλοντικές πλατφόρμες που βασίζονται στο EliteSiC» όταν θα βγουν στην αγορά.

«Προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση συστήματος ισχύος που περιλαμβάνει ολόκληρο το υποσυγκρότημα ισχύος, παρέχουμε στον Όμιλο Volkswagen μια ενιαία, απλοποιημένη αρθρωτή και επεκτάσιμη πλατφόρμα, που μεγιστοποιεί την απόδοση για τη γκάμα οχημάτων του ομίλου», λέει ο Hassane El-Khoury, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Onsemi.

«Αυτή η νέα προσέγγιση επιτρέπει την προσαρμογή των αναγκών ισχύος και την προσθήκη χαρακτηριστικών για διαφορετικά οχήματα, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος».

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε την onsemi ως στρατηγικό προμηθευτή για το power box του μετατροπέα έλξης για την πρώτη μας δόση στην πλατφόρμα SSP», λέει ο Dirk Große-Loheide, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για τις αγορές στην Volkswagen.

«Η Onsemi μας έπεισε, με μια βαθιά καθετοποιημένη αλυσίδα εφοδιασμού από την ανάπτυξη της πρώτης ύλης, μέχρι τη συναρμολόγηση του ηλεκτρικού κουτιού». Και πιθανότατα και με τα προηγούμενα προϊόντα, καθώς η Onsemi είχε ήδη λάβει μια μεγάλη παραγγελία ημιαγωγών από τη VW, στις αρχές του 2023.

Εκείνη την εποχή, γινόταν λόγος για χρήση σε μια «ηλεκτρική πλατφόρμα της VW επόμενης γενιάς». Αυτό ήταν πολύ νωρίς για το SSP. αυτή η παραγγελία είναι πιο πιθανό να αφορά το PPE ή το αναθεωρημένο MEB+, τα οποία πρόκειται να τεθούν σε παραγωγή πολύ πριν από την πλατφόρμα SSP.

Πηγή: onsemi.com

 

abb_img