Μετά από ένα καλοκαιρινό διάλειμμα τριών εβδομάδων, η παραγωγή στο κύριο εργοστάσιο επαγγελματικών οχημάτων της VW στο Ανόβερο της Γερμανίας, ξεκίνησε ξανά τη Δευτέρα. Το εργοστάσιο είναι πλέον έτοιμο, για την παραγωγή πρόσθετων παραλλαγών του ID. Buzz, που θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ήταν κάθε άλλο παρά ήσυχο το εργοστάσιο κατά τη διάρκεια του διαλείμματος παραγωγής των τριών εβδομάδων: Η VWCV, λέει ότι περίπου 5.000 εργαζόμενοι από την εταιρεία, μαζί και με τους εξωτερικούς συνεργάτες, έχουν υλοποιήσει περισσότερα από 20 μεγάλα έργα.
Στο επίκεντρο των αλλαγών, βρίσκεται η μετάβαση στον λεγόμενο τρόπο παραγωγής μοναχικής παραγωγής. Το VW Buzz και το T7 Multivan, θα κατασκευαστούν το καθένα στη δική του γραμμή. Μέχρι τις αρχές Ιουλίου, η VWCV παρήγαγε τρία μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του T6.1 και στις δύο γραμμές.
«Έχουμε αναδιοργανώσει τους κύκλους στις γραμμές συναρμολόγησης για το νέο στυλ, μεταφέραμε χώρους εργασίας με ρομπότ και άλλες μηχανές και ενσωματώσαμε νέες και σύγχρονες τεχνολογίες στο εργοστάσιο», λέει ο Felix Bockholt, Επικεφαλής Κατασκευής Οχημάτων στο εργοστάσιον της VW στο Ανόβερο. «Τώρα είμαστε έτοιμοι για τα πρόσθετα παράγωγα του ID. Buzz και του Multivan, που θα ξεκινήσουν εδώ το δεύτερο εξάμηνο του έτους.»
Η ταυτότητα του VW Buzz με το μακρύ μεταξόνιο και με έως και επτά θέσεις, παράγεται από τον Ιούλιο και σε αυτήν την έκδοση, το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 25 εκατοστά στα 3,25 μέτρα, πράγμα που σημαίνει ότι το όχημα έχει μήκος 4,96 αντί για 4,71 μέτρα. Όπως και με το Buzz με το κοντό μεταξόνιο, η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 210 PS – APP0550. Ωστόσο, η έκδοση LWB διαθέτει μπαταρία 86 kWh για έως και 487 χιλιόμετρα αυτονομίας WLTP. Η έκδοση με το κοντό μεταξόνιο έχει μπαταρία 79 kWh και μέγιστη αυτονομία WLTP 461 χιλιομέτρων.
Η έκδοση GTX με τετρακίνηση και με πιο ισχυρή μπαταρία, θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες. Το σπορ van MEB βασίζεται στο κοντό μεταξόνιο και έτσι διαθέτει μπαταρία 79 kWh. Με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, έχει ισχύ 339 PS. Τον Ιούνιο, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VWCV, Lars Krause, ανακοίνωσε επίσης μια παραλλαγή του ID. Buzz με μια μικρότερη μπαταρία 62 kWh. Το τελευταίο δελτίο τύπου της VW δεν αναφέρει πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή.
Σύμφωνα με τον Bockholt, η μετάβαση στη λειτουργία μεμονωμένης παραγωγής, η διακοπή του T6.1 και τα μέτρα μετατροπής, είχαν προγραμματιστεί εδώ και ένα χρόνο. Περίπου 3.200 εργαζόμενοι που εργάζονται στην παραγωγή, παρακολουθούν αυτή τη στιγμή την απαραίτητη εκπαίδευση. «Τα εκπαιδευτικά προγράμματα τρέχουν εδώ και αρκετούς μήνες και όπως και τα μέτρα μετατροπής, έχουν προγραμματιστεί για ένα χρόνο», λέει ο Bockholt.
Πηγή: vnw-presse.de