VW T-Roc Facelift: Ανανέωση χωρίς εξάρσεις

Το τρέχον T-Roc ήταν το τρίτο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις, επομένως το crossover δεύτερης γενιάς δεν θα ρισκάρει «γενναίες» αλλαγές

Ακούστε το άρθρο

Το T-Roc ήταν μια τεράστια επιτυχία για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κατασκοπεύσαμε για πρώτη φορά το T-Roc δεύτερης γενιάς τον Φεβρουάριο να παίζει στο χιόνι. Και τώρα η ομάδα των φωτογράφων μας, απαθανάτισε το VW T-Roc Facelift, ξανά ψηλά στις Άλπεις. Όπου χρησιμοποιούσε τις απότομες κλίσεις και τις πολυάριθμες εναλλαγές, για να δοκιμάσει την απόδοση πέδησης του πρωτοτύπου.

VW T-Roc Facelift: ανανέωση χωρίς εξάρσεις

Όπως ήταν αναμενόμενο, το αυτοκίνητο της δοκιμής, φορούσε μια ψεύτικη γρίλια. Κάτι που η VW λατρεύει να εφαρμόζει στα επερχόμενα μοντέλα της, για να κρύψει τα χαρακτηριστικά που δεν θέλει να γνωρίζουμε. Και μάλλον ξεγέλασε πολλούς οδηγούς των Άλπεων. Επειδή το συνολικό σχήμα του αμαξώματος του VW T-Roc Facelift, δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου.

Οι γραμμές πάνω από τις θόλους των τροχών έχουν αλλάξει και μόνο ένα προσεκτικό μάτι θα εντόπιζε τη γραμμή που λείπει. Και που διατρέχει την κορυφή και των δύο θυρών. Ή το γεγονός ότι η κολόνα C, έχει τώρα μια μικροσκοπική στροφή Hofmeister στη βάση της.

VW T-Roc Facelift: ανανέωση χωρίς εξάρσεις

Αλλά όταν αποκαλυφθεί το νέο T-Roc, πιθανότατα αργότερα φέτος, περιμένουμε να διαθέτει ένα πιο λεπτό άνοιγμα στο επάνω μέρος της μάσκας. Oπως αυτό στο Golf Mk8 και τα πίσω φώτα να συνδέονται με μια φωτιζόμενη μπάρα.

Η VW δεν θα κατασκευάσει T-Roc Cabriolet αυτή τη φορά. Αλλά είναι πιθανό να συνεχίσει να χρησιμοποιεί μια πολύ παρόμοια σειρά κινητήρων με αυτή που είναι διαθέσιμη στο σημερινό μοντέλο. Αν συμβαίνει αυτό, οι αγοραστές θα επιλέξουν μεταξύ ενός τριπλού 1,0 λίτρου 110 ίππων. Και ενός τεσσάρων εν σειρά 1,5 λίτρων 150 ίππων. Ή ενός τεσσάρων τεσσάρων 2,0 λίτρων με τετρακίνηση 4Motion και 187 ίππων.

Πηγή: Carscoops

abb_img