H Xiaomi όχι μόνο δεν επιβραδύνει τις δραστηριότητες της στην αυτοκίνηση, αλλά φέρνει νέο SUV μέσα στο 2024, το οποίο θα ανταγωνιστεί το Model Y.
Η Xiaomi θα αποκαλύψει ένα νέο SUV πριν το τέλος του έτους. Σύμφωνα με πηγές, το δεύτερο αυτοκίνητο της Xiaomi θα είναι ένα μεσαίο έως μεγάλο SUV με ηλεκτρικό κινητήρα. Και με επιλογή μπαταρίας μεγάλης αυτονομίας (electric range extended vehicle -EREV). Μια ιδέα που έγινε δημοφιλής από τη Li Auto.
Η Xiaomi λανσάρισε το πρώτο της αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό σεντάν SU7, στις 28 Μαρτίου στην Κίνα. Το κόστος του είναι 215.900 γουάν, περίπου 28.000 ευρώ. Είναι δηλαδή φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά 30.000 γουάν (περίπου 3.800 ευρώ). Η βασική έκδοση του Model 3 έχει αυτονομία 606 χλμ ( σε κύκλο δοκιμών CLTC) και μπαταρία 60 kWh από την CATL. Η βασική έκδοση του Xiaomi SU7 έχει αυτονομία 700 χλμ CLTC με μπαταρία 73,6 kWh από τη BYD. Το SU7 πήρε 50.000 παραγγελίες στα πρώτα 27 λεπτά μετά την παρουσίαση του.
Xiaomi SU7: 50.000 παραγγελίες σε λιγότερο από μισή ώρα
Το μέλλον της Xiaomi στην αυτοκίνηση
Το MyDrivers ανέφερε ότι η Xiaomi έχει δύο πλατφόρμες. Τη Modena, που ήδη γνωρίζουμε και μια ακόμα που δεν έχουμε δει ως τώρα για το νέο της EREV. Το νέο SUV της Xiaomi που θα ανταγωνιστεί το Porsche Cayenne, αλλά κυρίως με τη Li Auto, τον βασιλιά των μεγάλων πολυτελών SUV στην Κίνα.
Η Li Auto πουλά μόνο EREV SUV. Αυτή η στρατηγική λειτούργησε καθώς η Li Auto έκανε το 2023 σχεδόν 400.000 πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα. Και σχεδιάζει να διπλασιάσει τον αριθμό αυτόν το 2024. Το EREV σημαίνει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που δεν συνδέεται με τους τροχούς αλλά μπορεί να φορτίσει την μπαταρία ή να υποστηρίξει έναν ηλεκτρικό κινητήρα.
Ωστόσο, την 1η Μαρτίου, η Li Auto λάνσαρε το πρώτο της μη-SUV ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το Li Mega, ένα MPV με φουτουριστική σχεδίαση. Ωστόσο η αγορά δεν το είδε με ενθουσιασμό. Μάλιστα οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για απογοητευτικές παραγγελίες. Ως αποτέλεσμα, η Li Auto μείωσε τον στόχο πωλήσεων της για το 2024 σε 560.000 – 640.000 μονάδες.
Ένα sedan μέσα στα SUV
Υπάρχουν πληροφορίες ότι η Xiaomi έμαθε κάτι από το πάθημα της Li Auto Mega και θα έχει μια έκδοση EREV του SUV της. Κοιτώντας τους ανταγωνιστές, είναι αρκετά συνηθισμένο για τα πολυτελή SUV να έχουν σύστημα EREV στην Κίνα. Όπως το YangWang U8, το Fang Cheng Bao Bao 5, το Li 9 και το Aito M9, που πήρε πάνω από 60.000 παραγγελίες από το λανσάρισμα του πριν τρεις μήνες.
Ίσως δεν ήταν καλή ιδέα να κάνει ένα αυτοκίνητο τύπου sedan. Τα sedan με αυτό το κόστος στην Κίνα είναι δεκάδες, ενώ η δημοτικότητα των SUV συνεχώς μεγαλώνει. Για παράδειγμα η Tesla κάνει την πλειονότητα των πωλήσεών της στην Κίνα με το SUV Model Y. Ενώ οι πωλήσεις του Model 3 παρουσιάζουν πτώση υπό την πίεση του ανταγωνισμού από τα BYD Seal, BYD Han, Zeekr 001, Zeekr 007, Nio ET5, Xpeng P7 και άλλα.
Πηγή: carnewschina.com