Το βράδυ της 7ης Μαΐου, η Xiaomi προχώρησε σε δημόσια απολογία, ως απάντηση στα αυξανόμενα παράπονα πελατών, για τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο μοντέλο SU7 Ultra. Η εταιρεία αναγνώρισε τις ανησυχίες σχετικά με τις νέες απαιτήσεις ξεκλειδώματος της λειτουργίας «Ranking Mode» και διευκρίνισε τη χρήση του διπλού αεραγωγού στο καπό από ανθρακονήματα, το οποίο είχε προκαλέσει σύγχυση.


Η Xiaomi παραδέχτηκε ότι η τελευταία αναβάθμιση λογισμικού, που προσέθεσε περιορισμούς στην «Λειτουργία Κατάταξης» χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, έγινε χωρίς επαρκή επικοινωνία με τους χρήστες. Η λειτουργία αυτή, σχεδιασμένη για αυξημένες επιδόσεις οδήγησης, άλλαξε εν αγνοία των πελατών, οδηγώντας σε έντονη δυσαρέσκεια. Ως απάντηση, η εταιρεία ανέστειλε τη διάθεση της ενημέρωσης και δεσμεύτηκε να κυκλοφορήσει μια αναθεωρημένη έκδοση, μέσα σε 4 έως 8 εβδομάδες.

Η Xiaomi επίσης αναγνώρισε τις ελλείψεις στην επικοινωνία της με την κοινότητα χρηστών και υποσχέθηκε μεγαλύτερη διαφάνεια και διαβούλευση σε μελλοντικές αναβαθμίσεις. Όπως σημείωσε στη δήλωσή της: «Κατανοούμε ότι κάθε σημαντική αλλαγή, που επηρεάζει την εμπειρία χρήσης, απαιτεί πλήρη διάλογο με την κοινότητά μας».

Όσον αφορά το καπό από ανθρακονήματα, η Xiaomi εξήγησε ότι το εξάρτημα προέκυψε από τη θετική ανταπόκριση σε ένα πρωτότυπο στο Nürburgring τον Οκτώβριο. Αν και κυρίως αισθητικής φύσης, προσφέρει μείωση βάρους κατά 1,3 κιλά και μικρή βελτίωση στη ροή αέρα.

Για να διαχειριστεί την παρανόηση γύρω από το καπό, η Xiaomi θα επιτρέψει σε πελάτες που παρήγγειλαν ή παρέλαβαν SU7 Ultra μέχρι τις 10 Μαΐου να το αντικαταστήσουν με το στάνταρ αλουμινένιο καπό. Αυτοί οι πελάτες θα λάβουν επιπλέον 20.000 πόντους επιβράβευσης (περίπου 2.770 δολάρια ΗΠΑ), ακόμη και αν επιλέξουν να διατηρήσουν το καπό από ανθρακονήματα. Η εταιρεία σημείωσε ότι οι αλλαγές ενδέχεται να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην παραγωγή, χωρίς να επηρεάσουν άλλες παραμέτρους αγοράς.

Το συγκεκριμένο καπό κατασκευάζεται με τη διαδικασία αυτόκλειστου, διάρκειας 12 ωρών ανά μονάδα, και έχει περάσει όλες τις δοκιμές αντοχής και ασφάλειας, όπως απαιτήσεις για θόρυβο, κραδασμούς και προστασία πεζών. Καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων. Η Xiaomi το συγκρίνει ευνοϊκά με aftermarket επιλογές, που δεν πληρούν τα ίδια πρότυπα ποιότητας.

Στις 8 Μαΐου, ο CEO Lei Jun ανακοίνωσε ότι το SU7 Ultra παραγωγής βρίσκεται σε δοκιμές στο Nürburgring. Το μοντέλο διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 1548 ίππων, επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 350 km/h. Εφοδιάζεται με την μπαταρία Kirin II της CATL, που προσφέρει αυτονομία CLTC 630 km και ταχυφόρτιση 10%-80% σε 11 λεπτά.

Το SU7 Ultra διαθέτει επίσης φρένα Akebono, κεραμικούς δίσκους άνθρακα, σταθερή πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα, ενώ η εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα, μειώνει συνολικά το βάρος κατά 57 κιλά. Το εσωτερικό περιλαμβάνει, υλικά Alcantara και επενδύσεις άνθρακα, ενώ ενσωματώνεται και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της Xiaomi.
Πηγή: carnewschina.com