Το Xiaomi Kunlun έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της κινεζικής start-up, ως το τρίτο μοντέλο της, μετά τη μεγάλη επιτυχία του sedan SU7 και του SUV YU7, το οποίο φέρνει στο νου, τη Ferrari Purosangue.
Κατανοώντας την ανάγκη να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, η Xiaomi αποφάσισε να εξοπλίσει το Kunlun με ένα σύστημα Extended Range Electric Vehicle (EREV). Αυτό σημαίνει ότι το SUV διαθέτει μπαταρία για καθημερινές αστικές μετακινήσεις, ενώ ένας βενζινοκινητήρας, λειτουργεί ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς μηχανική σύνδεση με τους τροχούς.
Παρότι η εσωτερική κωδική ονομασία του νέου μοντέλου είναι Kunlun, δεν αναμένεται να διατηρηθεί στην εμπορική του πορεία, με πιθανότερη ονομασία το YU9. Ωστόσο, το κύριο χαρακτηριστικό του, είναι η διάταξη των τριών σειρών καθισμάτων, γεγονός που το φέρνει σε ανταγωνισμό με μοντέλα όπως το Kia EV9 και το Hyundai Ioniq 9, αν και αυτά είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Δείτε ακόμα: Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις
Σε αντίθεση με το SU7 και το YU7, το Kunlun επιλέγει μια πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση, δίνοντας προτεραιότητα στην ευρυχωρία και την οικογενειακή άνεση. Τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη, αλλά η Xiaomi πιθανότατα θα συνεργαστεί με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, για την προμήθεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Επιπλέον, φημολογείται ότι το μοντέλο θα διαθέτει τετραδιεύθυνση και το προηγμένο σύστημα πέδησης Power Brake IPB 2.0 της Bosch, το οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2026, ημερομηνία που συμπίπτει με την εκτιμώμενη κυκλοφορία του Xiaomi Kunlun.