Xiaomi: Στοχεύει να πετύχει το ορόσημο των 100.000 οχημάτων με το SU7

Η Xiaomi εξακολουθεί να στοχεύει στις 120.000 μονάδες οχημάτων που ανακοινώθηκαν τον Μάιο ως ετήσιος στόχος.

Ακούστε το άρθρο

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi βρίσκεται στον δρόμο της επιτυχίας, με το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο το SU7. Κατά την παρουσίαση των τριμηνιαίων μεγεθών της, η εταιρεία παρείχε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το νέο επιχειρηματικό της τμήμα.

Σύμφωνα με τη νέα οικονομική έκθεση, η Xiaomi παρέδωσε συνολικά 27.307 οχήματα του πρώτου της μοντέλου SU7 στους πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις 3 Απριλίου. Η Xiaomi πραγματοποίησε πωλήσεις 6,2 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ) με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το μεικτό περιθώριο του κλάδου καινοτομίας, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ήταν 15,4%, ανακοίνωσε η Xiaomi.

Εν τω μεταξύ, η παραγωγή και οι παραδόσεις του SU7 συνεχίζουν να αυξάνονται: Σύμφωνα με μια παρουσίαση της εταιρείας, το SU7 ήταν το ηλεκτρικό σεντάν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα τον Ιούλιο με 13.120 μονάδες, μπροστά από το Tesla Model 3, το οποίο πέτυχε 9.928 μονάδες.

Λαμβάνοντας υπόψη τη διπλή αλλαγή στην παραγωγή που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι, η Xiaomi πιστεύει ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για να σπάσει το όριο των 100.000 παραδόσεων οχημάτων τον Νοέμβριο. Η Xiaomi εξακολουθεί να στοχεύει στις 120.000 μονάδες που ανακοινώθηκαν τον Μάιο ως ετήσιος στόχος της.

Σημαντικά για τις πωλήσεις είναι και τα σταθερά σημεία πώλησης στην Κίνα: στα τέλη Ιουλίου, ο αριθμός τους ήταν για πρώτη φορά στο τριψήφιο εύρος, με 102 καταστήματα σε 34 πόλεις.

Η Xiaomi σημειώνει επίσης πρόοδο στην έξυπνη οδήγηση: η εταιρεία κυκλοφόρησε τη λειτουργία αστικής NOA (Navigate on Autopilot) σε 10 πόλεις στην ηπειρωτική Κίνα στις 6 Ιουνίου 2024, σύμφωνα με την εταιρεία. Η Xiaomi σχεδιάζει να αναπτύξει τη λειτουργία αστικής NOA σε εθνικό επίπεδο τον Αύγουστο του 2024, είπε η εταιρεία.

Το SU7 στη στάνταρ έκδοση, λειτουργεί με μια μπαταρία LFP 73,6 kWh από την BYD, έχει κίνηση στους πίσω τροχούς με απόδοση ισχύος 299PS και διατίθεται από 215.900 γιουάν ή (περίπου 27.600 ευρώ). Το SU7 Pro χρησιμοποιεί επίσης την κίνηση στους πίσω τροχούς με την ίδια ισχύ, αλλά σε συνδυασμό με μια μπαταρία 94,3 kWh με κυψέλες NMC από την CATL.

Αυτή η έκδοση ξεκινά από 245.900 γιουάν ή 31.475 ευρώ. Το κορυφαίο μοντέλο είναι το SU7 Max με τετρακίνηση και 673 PS και μπαταρία NMC 101 kWh από την CATL. Το τετρακίνητο όχημα είναι διαθέσιμο από 299.900 γιουάν (38.390 ευρώ).

Πηγή: cnevpost.com

abb_img